Ghidul turistului European

243
1
Dacă serviciile prevăzute în contractul excursiei nu sunt efectuate sau sunt prestate necorespunzător, trebuie să reclamați acest lucru reprezentantului agenției în timpul călătoriei (dacă reprezentantul nu ia măsuri pentru rezolvarea reclamațiilor, acestea se fac pe loc, în scris), deoarece neînțelegerile ivite se pot soluționa și îndepărta mai repede pe loc. Dacă se fac reclamații după terminarea excursiei, nu mai este timp pentru a rezolva respectiva problema. Turistul care nu face reclamația în timpul excursiei pierde dreptul de a cere și a primi compensație. Dacă neînțelegerile nu se soluționează pe parcursul călătoriei, se pot face reclamații la agenție timp de cinci zile calendaristice de la încheierea excursiei. Pentru a fi luată în considerare, reclamația trebuie să fie semnată de reprezentantul prestatorului de servicii (hotel, restaurant ș.a.), care vă constata realitatea și veridicitatea reclamației

Turistul trebuie să informeze în legătura cu obiectele uitate la hotel imediat după încheierea excursiei. De asemenea, turistului i se poate cere să achite cheltuielile (telefon, fax, alte servicii) legate de căutarea obiectelor pierdute, indiferent dacă acestea se recuperează sau nu.

Cazuri de forță majoră

Agenția nu își asumă responsabilitatea pentru cazurile de forță majoră ale căror repercursiuni nu se pot evita pe parcursul sejurului. Nu se admit reclamații referitoare la serviciile care nu sunt incluse în descrierea sejurului din catalog și în prețuri și pentru servicii pe care turistul nu le-a achitat agenției. Litigiile se soluționează pe baza discuțiilor, iar în cazul neajungerii la o înțelegere  ö– #ö– în ordinea prevăzută de lege.

În cazul unui litigiu juridic, dacă turistul comunică mass-mediei obiectul plângerii sau conflictului său până la soluționarea cazului, iar ulterior se dovedește că reclamațiile turistului au fost parțial sau total nefondate, agenția are dreptul  ö– #ö– în condițiile prevăzute de lege  ö– #ö– să ceară turistului respectiv compensație bănească. 

Comentează știrea

nicolaie
25 mai 2012
banii retur

Turist in Constanta. Raspundeti-mi va rog ptr. ce am platit atitea bani?Venit din Danemarca in orasul de la mare; sa vad ce? Maidanezi peste tot. trotuare blocate de masini parcate ilegal, un oras mutilat, parcuri distruse ,adev.focare de infectie,iar daca nu esti interesat in prostitutie ca primarul exhibitionist, unde te poti distra?2 cinematografe si astea in "mall-uri, un Oleg Danovschi mic,meschin si gata sa i se darime scena, partea peninsulara in ruine,restaurante murdare chiar pe trotuare.......ma simt inselat. N-AM CITIT NICAIERI DE ACESTE CATASTROFE CIND AM ALES CONSTANTA.Simt ca cineva mi-a bagat mina in buzunar.o vacanta ratata.

Articole din aceeași secțiune

Joi, 24 Mai 2012
Stire din Cetățenești : Bufeurile la menopauză
Pagina a fost generata in 1.6049 secunde