Sfaturi

366
Pentru o mai bună folosire și gestionare a e-mail-urilor de către șefi:
1. Păstrați-vă furia pentru întâlnirile față în față. E-mail-urile "incendiare" sau cele pline de critici și venin, de multe ori, vi se întorc împotrivă. E-mail-urile simple, pentru că nu sunt însoțite de mimica sau limbajul nonverbal al celui care scrie pot fi ușor percepute ca fiind mai dure decât s-a intenționat.
2. Apelați la umor, însă mail-urile glumețe folosiți-le cât de puțin posibil. Prea multe mesaje glumețe vor eroda încercările de a le scrie pe cele serioase. Le trimiteți sau le retrimiteți pe riscul dumneavoastră, consideră specialiștii.
3. Dacă sunteți nervos, faceți altceva înainte să scrieți e-mail-ul.
4. Reglați-vă timpul astfel încât să răspundeți în fiecare zi e-mail-urilor sau cereți ajutor. Dacă nu vă ajunge timpul normal de lucru dintr-o zi, lăsați timp pentru asta sau delegați din responsabilități. Când este prea târziu să răspundeți la un mesaj? Niciodată. Doar asigurați-vă că aveți o explicație bună.
5. Dacă nu puteți scrie eficient e-mail-uri, urmați cursuri.
6. Verificați ortografia și dicționarul de sinonime. Evitați greșelile de tipar, propozițiile neclare și clișeele.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 3.3976 secunde