16 aprilie - data limită de înscriere la Olimpiadele Comunicării

217
Tinerii interesați să participe la Olimpiadele Comunicării, cea mai importantă competiție adresată studenților sau masteranzilor care își doresc o carieră în publicitate sau relații publice, se mai pot înscrie până pe 16 aprilie.
La competiție pot participa echipe de câte cinci membri, care trebuie să pregătească o campa-nie pe unul dintre domeniile de concurs, respectiv relații publice, publicitate, comunicare politică sau instituțională.
De exemplu, pentru proba de advertising, concurenții trebuie să creeze, anul acesta, o cam-panie publicitară "care să îi convingă pe consumatori să cumpere produse fabricate în România, în defavoarea celor din import", potrivit regulamentului competiției.
În perioada 22-25 aprilie vor avea loc preselecțiile. Echipele selectate vor fi invitate la un interviu unde vor trebui să-și prezinte campania și vor fi evaluate în funcție de creativitate, gândire strategică, abilități de prezentare și sinergia echipei.
Câștigătorii acestei etape vor lucra pentru un "client" real și, pentru unul din acești clienți echipa va trebui să realizeze, pe parcursul a două săptămâni, o campanie de publicitate sau co-municare, iar pentru a înțelege mai bine cerințele clientului vor fi stabilite întâlniri cu reprezentanții acestuia. Echipele vor fi îndrumate de tutori.
În perioada 18-19 mai vor fi pre-zentate campaniile, iar pe 22 mai vor fi premiați câștigătorii.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.7391 secunde