"Descongestionarea materiei, o soluție pentru creșterea randamentului"

463

Articole recomandate

Prof. Aneta Târșoagă, director adjunct la Liceul Teoretic "Lucian Blaga" din Constanța, este primul cadru didactic care a luat atitudine la apelul "Cuget Liber" de a dezbate proiectul Legii învățământului. Sperăm că, urmându-i exemplul, și alți colegi vor reacționa, dovedind că le pasă.

"Erau necesare aceste documente, întrucât aplicarea celor existente deja implică cunoașterea tuturor modificărilor și ordonanțelor apărute ulterior, deci o permanentă reactualizare, lucru mai greu de realizat de către toți factorii implicați.
Noua structură propusă pentru învățământul preuniversitar mi se pare mai bine corelata cu particularitățile de vârstă ale elevilor, dar propun ca aceasta să fie însoțită și de respectarea numărului de maxim 26 de elevi la ciclul gimnazial și cel liceal, precum și de micșorarea numărului de ore din programul elevilor (știut fiind că acum au și câte 7 ore de curs în unele zile ale săptămânii). De asemenea, descongestionarea reală a programelor școlare ar putea conduce la creșterea randamentului școlar al elevilor.
Dintre modalitățile propuse pentru trecerea absolvenților de gimnaziu la liceu, cea mai eficientă mi se pare aceea prin «concurs organizat la nivel național/unitate de învățământ».
În perioada imediat următoare, la nivelul școlii vom avea întâlniri după un program deja stabilit atât cu cadrele didactice, cât și cu părinții și elevii, unde vom dezbate aceste documente".

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.8721 secunde