Elevii se implică în promovarea turistică a Dobrogei
312
Astăzi, la sediul Liceului Teoretic "Ovidius", va avea loc o prezentare a rezultatelor proiectului "TRANS-TOUR-NET: Crearea și marketingul produselor turistice transfrontaliere pilot în Dobrogea", finanțat prin Programul de Cooperare Trans-frontalieră România-Bulgaria 2007-2013.
Derulat în parteneriat cu cinci organizații din Bulgaria și România, respectiv Higher School International College - Dobrich, Muzeul Regional de Istorie - Dobrich, Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură - Constanța, Uni-versitatea Ovidius - Constanța, Liceul Teoretic Ovidius - Constanța, proiectul are ca obiectiv integrarea resurselor naturale, etnice, istorice și culturale ale Dobrogei în produse turistice, care să scoată în evidență identitatea comună a regiunii și să încurajeze inițiativele comune, atât în rândul sectorului public, cât și privat în scopul valorificării pe piață a acestor produse turistice.
De asemenea, obiectivele specifice ale proiectului sunt dezvoltarea a cinci produse turistice pilot integrate (trasee turistice), bazate pe 50 de obiective turistice (traseul cultural istoric, traseul meșteșugurilor, traseul ecologic, traseul gastronomic, traseul festivalurilor și evenimentelor); creșterea gradului de conștientizare în rândul populației și a potențialilor turiști privind avantajele turismului din regiunea Dobrogea.
Liceul Teoretic "Ovidius" a organizat o serie de sesiuni de formare, cu scopul de a promova valorile patrimoniului dobrogean în rândul tinerilor, prin prezentarea obiectivelor turistice selectate anterior de experții proiectului.
Derulat în parteneriat cu cinci organizații din Bulgaria și România, respectiv Higher School International College - Dobrich, Muzeul Regional de Istorie - Dobrich, Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură - Constanța, Uni-versitatea Ovidius - Constanța, Liceul Teoretic Ovidius - Constanța, proiectul are ca obiectiv integrarea resurselor naturale, etnice, istorice și culturale ale Dobrogei în produse turistice, care să scoată în evidență identitatea comună a regiunii și să încurajeze inițiativele comune, atât în rândul sectorului public, cât și privat în scopul valorificării pe piață a acestor produse turistice.
De asemenea, obiectivele specifice ale proiectului sunt dezvoltarea a cinci produse turistice pilot integrate (trasee turistice), bazate pe 50 de obiective turistice (traseul cultural istoric, traseul meșteșugurilor, traseul ecologic, traseul gastronomic, traseul festivalurilor și evenimentelor); creșterea gradului de conștientizare în rândul populației și a potențialilor turiști privind avantajele turismului din regiunea Dobrogea.
Liceul Teoretic "Ovidius" a organizat o serie de sesiuni de formare, cu scopul de a promova valorile patrimoniului dobrogean în rândul tinerilor, prin prezentarea obiectivelor turistice selectate anterior de experții proiectului.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 02 Februarie 2012
Vineri, 16 Decembrie 2011
Marţi, 22 Noiembrie 2011
Sâmbătă, 14 Ianuarie 2012
Joi, 10 Noiembrie 2011
Vineri, 19 August 2011