O altfel de promovare a cititului în spații publice

130
O altfel de promovare a cititului în spații publice - oaltfeldepromovare-1410893337.jpg

Articole de la același autor

Săptămâna aceasta, Asociația Rotaract Club "Pontus Euxinus" Constanța lansează proiectul "Blind Date with a book", în cafeneaua Barissimo, la care sunt așteptați să se înscrie liceeni și studenți. Inițiativa are scopul de a conștientiza importanța cărților și a cititului, dar, în același timp, este un proiect despre oameni și mai puțin despre cărți.  "Prin acest proiect, dorim să promovăm cititul atât în cafenele, ceainării, cât și în spațiile publice, precum parcuri, dar și în mijloacele de transport în comun", stă scris în invitația Arinei Mara Adamescu, inițiatoarea evenimentului. Sub numele "Blind date with a book", liceeni, studenți, cafegii sunt îndemnați să-și dea o întâlnire cu o carte necunoscută, să o citească și să o dea mai departe unei persoane apropiate sau chiar unui străin, promovând astfel lectura. Cărțile donate de către editurile partenere vor fi împachetate sub formă de cadouri (de aici numele de "Blind date") și vor fi vândute la prețul de 12 lei/bucata. Banii strânși în urma acestei activități vor fi investiți pentru a readuce la viață un cenaclu de poezie, funcțional, în orașul Constanța.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Luni, 27 Ianuarie 2014
Stire din Cultură-Educație : Schimb de cărți la FORTE LIFE
Pagina a fost generata in 0.3742 secunde