Parfum cu miros de tabloid
Tabloidul britanic "The Sun", editat de compania News International, și-a lansat propriul parfum, numit Buzz, care va fi promovat prin postere parfumate pe străzile din apropierea celebrului magazin londonez Harrods, informează Brand Republic.
Parfumul a fost realizat în colaborare cu specialistul Roja Dove, care lucrează pentru Harrods, unde va fi vândut la prețul de 70 de euro pentru o sticluță de 50 ml. Două postere parfumate vor fi amplasate în stația de autobuz situată vizavi de celebrul magazin.
Parfumul, a cărui sticlă dorește să ilustreze "conceptul de divertisment", este descris ca fiind o combinație între stilul actriței Sarah Jessica Parker, carisma Sophiei Loren, îndrăzneala cântăreței Beyonce Knowles și farmecul prietenos al lui Cheryl Cole.
Un purtător de cuvânt al News International a descris Buzz ca fiind format din note proaspete de citrice și bergamotă, îmbinate cu iasomie și ylang ylang, cu o bază de vanilie și santal.
Parfumul a fost realizat în colaborare cu specialistul Roja Dove, care lucrează pentru Harrods, unde va fi vândut la prețul de 70 de euro pentru o sticluță de 50 ml. Două postere parfumate vor fi amplasate în stația de autobuz situată vizavi de celebrul magazin.
Parfumul, a cărui sticlă dorește să ilustreze "conceptul de divertisment", este descris ca fiind o combinație între stilul actriței Sarah Jessica Parker, carisma Sophiei Loren, îndrăzneala cântăreței Beyonce Knowles și farmecul prietenos al lui Cheryl Cole.
Un purtător de cuvânt al News International a descris Buzz ca fiind format din note proaspete de citrice și bergamotă, îmbinate cu iasomie și ylang ylang, cu o bază de vanilie și santal.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 07 Septembrie 2010
Marţi, 07 Septembrie 2010
Luni, 06 Septembrie 2010
Luni, 06 Septembrie 2010
Luni, 06 Septembrie 2010
Sâmbătă, 04 Septembrie 2010