Spectacole pe alese pentru constănțeni
Iubitorii operetei din orașul Constanța au ocazia să vadă pusă în scenă una dintre cele mai valoroase operete ale epocii ei, în interpretarea artiștilor Teatrului Național de Opera și Balet "Oleg Danovski". Spre deosebire de alte spectacole muzicale montate pe scena TNOB "Oleg Danovski",
în care momentele coregrafice sunt realizate de către balerinii profesioniști ai teatrului, pentru "Mam’zelle Nitouche" soliștii vocali și artiștii lirici au acceptat provocarea de a interpreta dinamica și inspirata coregrafie rea-lizată de către maestrul Mihai Mândruțiu.
Duminică, 13 ianuarie, de la ora 19, Teatrul de Stat a reprogramat drama în două acte "Năpasta", de I.L. Caragiale, în regia lui Sorin Militaru și scenografia Mariei Nicola.
Tot duminică, 13 ianuarie, de la ora 11, își reia activitatea și Teatrul pentru copii și tineret cu spec-tacolul "Albă-ca-zăpada", o adaptare modernă, ușor parodică, după povestea cu același nume de Frații Grimm. Și chiar dacă imită povestea, piesa nu se abate de la subiectul original, reușind să păstreze farmecul, inocența și misterul, mult îndrăgite de copii. "Albă-ca-zăpada" este o combinație magică între oameni și păpuși, într-un decor feeric și inspirat, realizat de Daniela Drăgulescu, pe muzica antrenantă și adecvată compusă de Liviu Prossi și în stilul regizoral, deja cunoscut, filmic și cu mult umor al regizorului Bogdan Drăgulescu.
Comentează știrea
Cu adevarat inspirate momentele coregrafice din Mam'zelle Nitouche, ca si din celelalte spectacole, semnate de coregraful Mindrutiu. Felicitari, e foarte placut ochiului nostru si artistii din Constanta arata astfel ca pot mai mult decat sunt "constransi" sa faca. E nevoie de cineva vizionar, care sa scoata la lumina talentul. Zic asta ptr ca in rest...spectacolul a fost cel mai prost din ultimii mei40 de ani ca spectator al acestei scene! De ce insistati cu oameni care dovedesc ca nu pot? Asa nu se ajunge la progres. Ii distribuiti din mila? Dar de spectatori nu va e mila? Voci de camin cultural, interpretari "actoricesti" pentru care eu le picam la examen, roluri neinvatate, plictis si lehamite pe scena. Eu nu am platit ptr bataia de joc. Ce pacat, dupa ce toamna a fost minunata, cu spectacole superbe! Am avut langa mine spectatori care au vorbit tot timpul la telefon. Pana la urma, asa spectacol, asa public. Sper la Vaduva Vesela sa nu mai am asemenea experienta trista. Eu as da pe cativa afara, dintre cei responsabili de esecul acestui spectacol. Dar la sfarsit am aplaudat cu totii. Stiti de ce? Pentru speranta, pentru artistii care au murit iubind aceasta institutie si pentru cei care inca o mai iubesc. Sa dea Dumnezeu sa se intample o minune, sa dispara "nepotii" si sa se destepte directoarea. La multi ani!