Ajută copiii abuzați cu un simplu SMS!
Din 1 ianuarie 2010, putem să-i ajutăm pe copiii abuzați din România trimițând un simplu SMS la numărul 874. Între 1 ianuarie - 31 martie 2010, Asociația Telefonul Copilului (www.telefonulcopilului.ro) va lansa o campanie de comuni-care prin care oricine dorește poate contribui la ajutorarea copiilor abuzați din România.
Astfel, fiecare SMS trimis la numărul 874 în rețelele Cosmote, Orange și Vodafone va însemna câte 2 euro donați pentru a schimba viața unui copil.
Asociația Telefonul Copilului este singurul ONG din România care oferă o linie de asistență pentru copii și părinți la nivel național, la numărul de telefon 116 111, preluând și rezolvând cazuri de încălcare a drepturilor copilului. Până în prezent, Asociația Telefonul Copilului a înregistrat numeroase rezultate impresionante, cât și satisfacția a mii de cazuri ajunse în faze critice, dar care și-au găsit un deznodământ fericit. Cu toate acestea, o parte din sprijinul financiar venit de la susținătorii ONG-ului s-a diminuat considerabil, în urma contextului economico-social. Numărul apelu-rilor însă a crescut foarte mult.
În imposibilitatea de a prelua un număr atât de mare de apeluri și cu un deficit de logistică și de consultanți care să acopere toate apelurile primite din partea copiilor, Asociația Telefonul Copilului a dezvoltat această campanie de comunicare.
Astfel, fiecare SMS trimis la numărul 874 în rețelele Cosmote, Orange și Vodafone va însemna câte 2 euro donați pentru a schimba viața unui copil.
Asociația Telefonul Copilului este singurul ONG din România care oferă o linie de asistență pentru copii și părinți la nivel național, la numărul de telefon 116 111, preluând și rezolvând cazuri de încălcare a drepturilor copilului. Până în prezent, Asociația Telefonul Copilului a înregistrat numeroase rezultate impresionante, cât și satisfacția a mii de cazuri ajunse în faze critice, dar care și-au găsit un deznodământ fericit. Cu toate acestea, o parte din sprijinul financiar venit de la susținătorii ONG-ului s-a diminuat considerabil, în urma contextului economico-social. Numărul apelu-rilor însă a crescut foarte mult.
În imposibilitatea de a prelua un număr atât de mare de apeluri și cu un deficit de logistică și de consultanți care să acopere toate apelurile primite din partea copiilor, Asociația Telefonul Copilului a dezvoltat această campanie de comunicare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Sâmbătă, 12 Decembrie 2009
Sâmbătă, 12 Decembrie 2009
Sâmbătă, 12 Decembrie 2009
Vineri, 11 Decembrie 2009
Vineri, 11 Decembrie 2009
Joi, 10 Decembrie 2009
Joi, 10 Decembrie 2009