Dacia a impulsionat vânzările Renault în Germania

434
Constructorul francez de auto-turisme "Renault" a afișat miercuri o scădere cu 31% a vânzărilor din primul trimestru, la 7,08 miliarde euro, relatează Reuters.
Cel de-al doilea constructor de autoturisme din Franța era așteptat să afișeze vânzări de 7,75 miliarde euro în primul trimestru, potrivit estimărilor Reuters. În aceeași perioadă a anului trecut, grupul a avut vânzări de 10,2 miliarde euro.
Concurentul "PSA Peugeot Citroen" a afișat săptămâna trecută o scădere de 25% a vânzărilor din primul trimestru și a confirmat că estimează în continuare pierderi anuale.
"Renault" a anunțat că stocurile de vehicule nevândute au scăzut cu 34%.
Grupul își abandonase în febru-arie țintele de profitabilitate, cu ocazia publicării rezultatelor pentru întregul an, anunțând în schimb că se va axa pe diminuarea stocurilor cu încă 800 milioane - 1 miliard euro în 2009, în condițiile în care estimează o înrăutățire a condițiilor de pe piață.
Singura piață pe care "Renault" a înregistrat creșteri ale vânzărilor, în primul trimestru al anului 2009, a fost cea germană, unde Dacia și-a dublat vânzările ca urmare a programul Rabla introdus de gu-vernul Merkel.
Dacia a înregistrat o creștere de 29% și la nivel european, datorită programelor de înnoire ale parcurilor auto, cunoscut și în România sub numele Programul Rabla.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 3.1291 secunde