Dacia a impulsionat vânzările Renault în Germania
Constructorul francez de auto-turisme "Renault" a afișat miercuri o scădere cu 31% a vânzărilor din primul trimestru, la 7,08 miliarde euro, relatează Reuters.
Cel de-al doilea constructor de autoturisme din Franța era așteptat să afișeze vânzări de 7,75 miliarde euro în primul trimestru, potrivit estimărilor Reuters. În aceeași perioadă a anului trecut, grupul a avut vânzări de 10,2 miliarde euro.
Concurentul "PSA Peugeot Citroen" a afișat săptămâna trecută o scădere de 25% a vânzărilor din primul trimestru și a confirmat că estimează în continuare pierderi anuale.
"Renault" a anunțat că stocurile de vehicule nevândute au scăzut cu 34%.
Grupul își abandonase în febru-arie țintele de profitabilitate, cu ocazia publicării rezultatelor pentru întregul an, anunțând în schimb că se va axa pe diminuarea stocurilor cu încă 800 milioane - 1 miliard euro în 2009, în condițiile în care estimează o înrăutățire a condițiilor de pe piață.
Singura piață pe care "Renault" a înregistrat creșteri ale vânzărilor, în primul trimestru al anului 2009, a fost cea germană, unde Dacia și-a dublat vânzările ca urmare a programul Rabla introdus de gu-vernul Merkel.
Dacia a înregistrat o creștere de 29% și la nivel european, datorită programelor de înnoire ale parcurilor auto, cunoscut și în România sub numele Programul Rabla.
Cel de-al doilea constructor de autoturisme din Franța era așteptat să afișeze vânzări de 7,75 miliarde euro în primul trimestru, potrivit estimărilor Reuters. În aceeași perioadă a anului trecut, grupul a avut vânzări de 10,2 miliarde euro.
Concurentul "PSA Peugeot Citroen" a afișat săptămâna trecută o scădere de 25% a vânzărilor din primul trimestru și a confirmat că estimează în continuare pierderi anuale.
"Renault" a anunțat că stocurile de vehicule nevândute au scăzut cu 34%.
Grupul își abandonase în febru-arie țintele de profitabilitate, cu ocazia publicării rezultatelor pentru întregul an, anunțând în schimb că se va axa pe diminuarea stocurilor cu încă 800 milioane - 1 miliard euro în 2009, în condițiile în care estimează o înrăutățire a condițiilor de pe piață.
Singura piață pe care "Renault" a înregistrat creșteri ale vânzărilor, în primul trimestru al anului 2009, a fost cea germană, unde Dacia și-a dublat vânzările ca urmare a programul Rabla introdus de gu-vernul Merkel.
Dacia a înregistrat o creștere de 29% și la nivel european, datorită programelor de înnoire ale parcurilor auto, cunoscut și în România sub numele Programul Rabla.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!