Concurs Decizia cumpărătorilor online, influențată de opiniile celor care au încercat deja produsele

431
Consumatorii care preferă cumpărăturile pe internet se bazează, în general, pe comen-tariile online făcute de alte per-soane care au încercat produsele aflate în aria lor de interes, un studiu britanic arătând că acest tip de aprecieri au fost accesate în 2009 de 130% de ori mai mult decât anul trecut.
Potrivit studiului, peste 24 de milioane de comentarii online despre diverse produse au fost accesate în Marea Britanie pe 30 noiembrie, zi supranumită "Lunea Cyber" și considerată de englezi startul neoficial al cumpărăturilor de sărbători. În aceeași zi, cumpărătorii online au postat, au citit sau au răspuns la nu mai puțin de cinci milioane de întrebări despre produse, se mai arată în studiul realizat de rețeua de comerț online Bazaarvoice.
De altfel, atât accesările din 30 noiembrie, cât și studiile realizate până în prezent pe această temă, arată că febra cumpărăturilor pentru sărbătorile de iarnă nu pare afectată de criză. În sprijinul acestei concluzii vine și cercetarea realizată de Internet Measurement Research Group (IMRG), potrivit căreia retailer-ii online din Marea Britanie au înregistrat deja, din 30 noiembrie, vânzări de 534 milioane de lire sterline și venituri cu 16% mai mari decât anul trecut.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Joi, 17 Decembrie 2009
Stire din Diverse : Top Ten belele în Windows 7
Pagina a fost generata in 2.7833 secunde