Facebook a atins 1,19 miliarde de utilizatori, însă interesul tinerilor este în scădere

65
Facebook a atins  1,19 miliarde de utilizatori, însă interesul tinerilor  este în scădere - stirefacebook-1383493357.jpg

Articole recomandate

Facebook a anunțat săptămâna trecută rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an, compania raportând pentru prima dată venituri de peste două miliarde de dolari și un profit de 425 de milioane de dolari. Compania a anunțat că numărul de utilizatori activi care folosesc Facebook cel puțin o dată pe lună a ajuns la 1,19 miliarde, 728 de milioane dintre aceștia conectându-se zilnic. Ultima cifră este importantă pentru Facebook deoarece arată o creștere palpabilă a interesului, rata de creștere de 25% a utilizatorilor zilnici depășind-o pe cea generală de creștere a utilizatorilor lunari, care este de numai 18%.

Numărul utilizatorilor care folosesc terminale mobile a cunoscut un salt impresionat de 45% de procente, 874 de milioane din cei 1,19 miliarde de utilizatori folosind și terminalele mobile. Criteriul este important pentru Facebook, o companie a cărei sursă de venituri este publicitatea, deoarece rata de interacțiune a utilizatorilor de terminale mobile este vizibil mai mare decât cea a utilizatori desktop.

"Cei 5 miliarde"

În acest condiții, reacția imediată a pieței bursiere a fost una negativă, și nu pentru că performanțele Facebook s-ar fi situat sub așteptările pieței de capital. Atunci când s-a afirmat pentru prima dată că publicul tânăr nu mai este interesat de Facebook, compania a negat această tendință, însă acum a trebui să admită cu jumătate de gură că se confruntă cu acest fenomen.

Odinioară un segment demografic important, tinerii încep să-și piardă interesul pentru Facebook. Motivul declinului ar putea fi, conform analizelor anterioare, chiar succesul prea mare al serviciului. Devenit prea complicat, prea zgomotos și lipsit de intimitate, Facebook nu mai este tot atât de interesant pentru cei tineri. iar aceștia migrează către alte rețele precum Snapchat.

Mark Zuckerberg a vorbit deseori despre cei "5 miliarde de utilizatori Facebook" , planul strategic care urmărește atragerea unui număr cât mai mare de utilizatori din medii, categorii demografice și zone geografice diferite, însă adevărul este că Facebook, fără a înceta să fie o afacere profitabila în acest moment, se confruntă cu o scădere a interesului tocmai din partea celui mai important public. Iar în afaceri, ca și în viață, cei tineri sunt garanția viitorului.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 2.5832 secunde