Greșeli pe care noii angajați nu trebuie să le facă

93

Articole recomandate

Studiile arată că primele săptămâni într-o companie sunt cruciale. Este, de fapt, perioada în care afli că a te comporta cum trebuie în noul mediu este chiar mai important decât felul cum îți rezolvi sarcinile de serviciu. 

Așadar, potrivit click.ro, ca nou angajat, ține cont de sfaturile specialiștilor și evită câteva greșeli considerate cruciale.

l Pentru a observa totul în detaliu la noua firmă, mergi cu jumătate de oră mai devreme la muncă și stai peste program, pentru a vedea cum se comportă oamenii, când își beau cafeaua, unde mănâncă. Mulți angajați insistă să facă totul în felul lor, pentru că se cred brilianți. Mai bine ar asculta și ar învăța și de la alții, căci aroganța este o greșeală capitală!

l Opusul aroganței este timiditatea, care, din păcate, este confundată și cu munca pe care o prestează acest tip de oameni. Încearcă să-ți faci relații încă din prima zi, fă-ți timp să comunici cu colegii, căci este o modalitate bună să înveți și despre cultura companiei.

l Discută deschis cu managerul despre responsabilitățile tale, despre postul ocupat și, cel mai important, cum va fi măsurat succesul, care sunt prioritățile, dacă nu ai idee despre așteptările angajatorului în privința ta. Mai bine așa, decât să te dai atotcunoscător.

l Oricine face greșeli, iar noii angajați le fac pe cele mai multe. Dar nu face eroarea să crezi că dacă nu recunoști o greșeală, nimeni nu-și va da seama că ai comis-o. Este recomandat să accepți, să corectezi cât mai repede și să treci mai departe.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 2.5083 secunde