De ce este avantajos să lucrezi în vânzări

139
De ce este avantajos să lucrezi în vânzări - 5novfondvanzari-1383656362.jpg

Articole recomandate

În ciuda crizei, domeniul vânzărilor a rămas unul dintre puținele sectoare în care numărul joburilor disponibile a crescut.

Este un mare avantaj faptul că nu doar oamenii pricepuți în vânzări au căutare, ci și cei fără experiență, care au reușit să găsească în acest domeniu un punct de lansare pentru o viitoare carieră profesională. Celor interesați să lucreze în vânzări, specialiștii unica.ro le face următoarele recomandări.

Ce te poate propulsa în domeniu

Curiozitatea pozitivă, îndrăzneala, orientarea către rezultat și dorința de a avea libertate de mișcare și acțiune, sunt elemente ce te pot propulsa în domeniul vânzărilor. Și dacă, pe lângă acestea, mai adaugi și puțină disciplină (organizare), și capacitatea de a scoate în evidență beneficiile produsului/serviciului pe care îl vinzi, atunci succesul îți este garantat.

Avantaje

Prezentăm, în continuare, câteva avantaje pe care le poți avea dacă alegi să lucrezi în vânzări.

Program flexibil de lucru. În vânzări, ești tot atât de bun cât rezultatele pe care le ai, spun specialiștii. Atâta timp cât îți atingi targetul de vânzare, angajatorul nu se va preocupa de cât de mult timp îți petreci tu la birou. Nu te gândi însă că poți face totul de acasă, din fața televizorului. Un om de vânzări care nu "iese în piață" nu va reuși.

Câștiguri financiare peste medie. Oamenii de vânzări sunt mai interesați de comision, decât de salariul fix. Iată și motivul: comisionul, fie că este din încasări, fie că este din marja de profit, poate fi nelimitat. Singura limită, de cele mai multe ori, ne-o punem noi înșine prin cifra de vânzare pe care o realizăm. Ce este cel mai important pentru omul de vânzări? Conștientizarea că este responsabil de încasarea contravalorii vânzării. De cele mai multe ori, aici se face diferența între performanță și eșec.

În plus, un job în domeniul vânzărilor îți asigură o rețea de cunoștințe poate mai mare chiar decât un job în PR/comunicare. Astfel, poți fi în contact cu tot felul de persoane și ești mereu la curent cu noutățile.

Programe de dezvoltare. Oamenii de vânzări sunt mereu în fruntea listei când vine vorba de traininguri, programe de dezvoltare, team-buildinguri sau alte evenimente mai puțin formale. Tot ei sunt cei care aduc resursele financiare în cadrul companiilor și sunt primii care beneficiază de rezultatele muncii lor.

Imagine. Acest aspect contează poate peste 90%, pentru o primă impresie. Când ai doar câteva minute la dispoziție ca să convingi un potențial client că merită să îți acorde atenție, imaginea lurează în favoarea ta. Dacă ai reușit să demonstrezi că ai stofă de vânzător, atunci și angajatorul va avea grijă să conduci o mașină potrivită, să ai un lap-top și un telefon performant, să fii imagi-nea produsului/serviciului său.

Înarmat și cu aceste sfaturi, este la îndemâna fiecărui lucrător în vânzări să performeze.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.8751 secunde