Mărcile și semnificațiile lor (II)

866

Articole de la același autor

Mazda - Logo-ul Mazda a fost realizat de Rei Yoshimara, un renumit creator de imagine pentru corporații, V-ul reprezentând o pereche de aripi întinse. Pentru Mazda, acestea simbolizează "creativitatea, simțul misiunii, delicatețea și flexibilitatea caracteristice mărcii".
Mercedes-Benz - Steaua în trei colțuri reprezintă dominația Mercedes-Benz asupra uscatului, mării și aerului. A apărut pentru prima dată în 1909 pe un Daimler, în 1926 fiind adăugată cununa de lauri pentru a marca unirea cu Benz. Sigla actuală, steaua într-un cerc, a fost folosită prima dată în 1937.
Mitsubishi - Cele trei diamante (sau trei romburi) ale siglei Mitsubishi reprezintă elicea unui vapor, amintind de activitatea de început a constructorului nipon.
Peugeot - Leul de pe sigla Peugeot provine de la emblema orașului Belfort, loc unde a fost construit unul dintre primele modele Peugeot. Autorul emblemei orașului, Bartholdi, este unul și același cu sculptorul care a realizat Statuia Libertății din New York.
Porsche - Emblema Porsche este în mare parte identică cu cea a orașului Stuttgart, construit pe locul unei ferme de armăsari – de unde și calul de pe sigla. Coarnele de cerb și dungile roș-negre provin de la steagul Regatului Wurtemberg (actualmente landul Baden-Wurtemberg).
Renault - Rombul Renault a fost la început doar o emblemă amplasată pe capotă. În spatele ei se afla claxonul, iar din 1922 centrul siglei a fost tăiat, pentru a permite sunetului să pătrundă. A început cu o formă circulară și a devenit romb în 1924.
Skoda - Săgeata înaripată de pe sigla mărcii cehe nu are o semnificație anume, în afara faptului că sugerează viteza.
Subaru - Subaru a fost prima marcă japoneza care a folosit un nume derivat din limba japoneză. Se referă la un grup de șase stele din constelația Taurus, cunoscute în japoneză și sub numele de "mutsuraboshi". Este vorba de Pleiade.
Toyota - Sigla Toyota conține trei elipse care reprezintă inima clientului, inima produsului și progresul tehnologic și oportunitățile nelimitate ale viitorului. În japoneza, "toyo" semnifică abundența, iar "ta" înseamnă orez. În unele culturi asiatice, cei binecuvântați cu o abundență de orez sunt binecuvântați cu multă bogăție.
Volkswagen - Povestea siglei Volkswagen este simplă. Aceasta conține literele V și W: "volks" înseamnă "a poporului", iar "wagen" – "mașină".
Volvo - Volvo înseamnă "eu merg" în latină, iar cercul mărginit de o săgeată este semnul convențional pentru fier – bogăția cea mai cunoscută a Suediei. Cercul și săgeata reprezintă scutul și săgeata lui Marte, la rândul lor simboluri pentru fier.

Mazda - Logo-ul Mazda a fost realizat de Rei Yoshimara, un renumit creator de imagine pentru corporații, V-ul reprezentând o pereche de aripi întinse. Pentru Mazda, acestea simbolizează "creativitatea, simțul misiunii, delicatețea și flexibilitatea caracteristice mărcii".
Mercedes-Benz - Steaua în trei colțuri reprezintă dominația Mercedes-Benz asupra uscatului, mării și aerului. A apărut pentru prima dată în 1909 pe un Daimler, în 1926 fiind adăugată cununa de lauri pentru a marca unirea cu Benz. Sigla actuală, steaua într-un cerc, a fost folosită prima dată în 1937.
Mitsubishi - Cele trei diamante (sau trei romburi) ale siglei Mitsubishi reprezintă elicea unui vapor, amintind de activitatea de început a constructorului nipon.
Peugeot - Leul de pe sigla Peugeot provine de la emblema orașului Belfort, loc unde a fost construit unul dintre primele modele Peugeot. Autorul emblemei orașului, Bartholdi, este unul și același cu sculptorul care a realizat Statuia Libertății din New York.
Porsche - Emblema Porsche este în mare parte identică cu cea a orașului Stuttgart, construit pe locul unei ferme de armăsari – de unde și calul de pe sigla. Coarnele de cerb și dungile roș-negre provin de la steagul Regatului Wurtemberg (actualmente landul Baden-Wurtemberg).
Renault - Rombul Renault a fost la început doar o emblemă amplasată pe capotă. În spatele ei se afla claxonul, iar din 1922 centrul siglei a fost tăiat, pentru a permite sunetului să pătrundă. A început cu o formă circulară și a devenit romb în 1924.
Skoda - Săgeata înaripată de pe sigla mărcii cehe nu are o semnificație anume, în afara faptului că sugerează viteza.
Subaru - Subaru a fost prima marcă japoneza care a folosit un nume derivat din limba japoneză. Se referă la un grup de șase stele din constelația Taurus, cunoscute în japoneză și sub numele de "mutsuraboshi". Este vorba de Pleiade.
Toyota - Sigla Toyota conține trei elipse care reprezintă inima clientului, inima produsului și progresul tehnologic și oportunitățile nelimitate ale viitorului. În japoneza, "toyo" semnifică abundența, iar "ta" înseamnă orez. În unele culturi asiatice, cei binecuvântați cu o abundență de orez sunt binecuvântați cu multă bogăție.
Volkswagen - Povestea siglei Volkswagen este simplă. Aceasta conține literele V și W: "volks" înseamnă "a poporului", iar "wagen" – "mașină".
Volvo - Volvo înseamnă "eu merg" în latină, iar cercul mărginit de o săgeată este semnul convențional pentru fier – bogăția cea mai cunoscută a Suediei. Cercul și săgeata reprezintă scutul și săgeata lui Marte, la rândul lor simboluri pentru fier.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.7789 secunde