Concurs Sfaturi pentru turiștii veniți la mare

369

Articole de la același autor

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor recomandă turiștilor
să acorde atenție maximă unităților alimentare de pe litoralul românesc și îi sfătuiește să respecte recomandările specialiștilor:

- Acordați o atenție deosebită stării de curățenie din unitățile alimentare, fețelor de masă, scaunelor, grupurilor sanitare.

- Analizați în lista de meniu afișarea cantităților produselor oferite, cât și a prețurilor aferente.

- Analizați modul de prezentare a personalului de servire.

- Uitați-vă cu atenție, în lumină, la gradul de curățenie al paharelor existente pe masă, dar și al tacâmurilor.

- În cazul în care aveți suspiciuni cu privire la produsul cerut, refuzați mâncarea.

- Aveți mare grijă la fripturile care au zone arse, pentru că porțiile rumenite ar putea masca un anumit grad de alterare.

- Deși este greu de apreciat, în cazul în care aveți de la început suspiciuni privind cantitatea netă a porției, refuzați produsul și solicitați cântărirea acestuia.
Dacă sunt aspecte care privesc calitatea produselor adresați-vă Protecției Consumatorilor: în stațiunea Neptun la hotel Miorița sau la numărul de telefon 0241.731.900, în Costinești la sediul Biroului de Turism pentru Tineret sau
la numărul de telefon 0241.734.900, în Mamaia - la hotel Ovidiu sau la numărul de telefon 0241.831.933 și la sediul Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța de pe strada Poporului, nr. 121 bis sau la nu-merele de telefon 0241.550.550 sau 0241.554.557.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 3.099 secunde