"Timbrul de mediu a distrus piața auto din România"

282

Articole recomandate

Constantin Stroe, președintele Asociației Constructorilor de Automobile din România și vicepreședintele Consiliului de Administrație Dacia, spune că timbrul de mediu a distrus piața auto din România, titrează Gândul. Stroe subliniază că vânzările de automobile noi au scăzut puternic în ultimii ani și că România este la coada clasamentului de vânzări auto în rândul țărilor care au producători de automobile. După cum notează și colegii de la Gândul, România marchează un caz unic în lume, doar 8,7 la sută din vehiculele produse în țară în ultimele șapte luni ale anului trecut fiind vândute pe piața internă, restul fiind destinate exportului.

"Acest timbru de mediu ne-a distrus. Știu că unele decizii sunt politice, dar cum să încurajezi dezvoltarea când ai o piață care nu spune nimic. Piața este catastrofală, este un dezastru. Singurul lucru care ne-a salvat a fost exportul. Cu 80.000 mașini vândute în 2012 comparativ cu 351.000 în 2007, nu poate fi făcută o comparație. Nu sunt dușmanul celor care vând mașini second-hand, dar nu mă pot împăca cu această realitate criminală. Cum să ții doi producători într-o țară al căror loc pe piață se duce sub 11", a declarat Constantin Stroe, președintele Asociației Constructorilor de Automobile din România într-un interviu acordat celor de la Capital și citat ulterior de Gândul.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.6855 secunde