1.300 de clienți nemulțumiți au apelat la SAL-Fin în litigiile cu asiguratorii

293
1.300 de clienți nemulțumiți au apelat la SAL-Fin în litigiile cu asiguratorii - 1300declientinemultumiti-1657569970.jpg
Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-bancar (SAL-Fin) a finalizat, în cursul anului 2021, un număr de aproximativ 1.300 de cereri primite din partea consumatorilor. Din dosarele de conciliere instrumentate până în prezent, cea mai mare sumă obținută de un consumator care a apelat la procedurile de conciliere oferite de SAL-Fin a fost de 226.513 lei, aceasta reprezentând diferența de despăgubire și penalitățile aferente dosarului de daună deschis la un asigurător.

Și în alte dosare instrumentate de SAL-Fin s-au primit sume importante, cum ar fi: 92.460 de lei pentru achitarea reparațiilor unui autoturism avariat și pentru lipsa de folosință a acestuia, precum și 85.618 lei achitați de un asigurător în baza unei polițe CASCO.

SAL-Fin este singura entitate de soluționare alternativă a litigiilor care organizează și administrează proceduri SAL, pe domeniile în care Autoritatea de Supraveghere Financiară are competență.

Examinarea litigiilor supuse SAL-Fin se realizează de către conciliatori independenți și imparțiali înscriși în Registrul Conciliatorilor. Acesta este constituit din persoane fizice cu pregătire și cu experiență profesională, atât în domeniul piețelor financiare non-bancare, cât și al soluționării litigiilor pe căi alternative. (I.T.C.)

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.6102 secunde