ANCOM: Semnătura electronică poate fi utilizată pentru încheierea contractelor de comunicaţii electronice
243
Articole de la același autor
ANCONAV: Retragerea grupului Damen din şantierul naval de la Mangalia, o perturbare gravă adusă economiei
09 August 2023
Remember / Linia ferată Canara, legătura între Portul Constanța și cariera de piatră de la Ovidiu
04 August 2023
Acţiune de nota 10, la Şantierul Naval Constanţa. Au văzut ce înseamnă marinăria, la bordul navei Histria Tiger!
01 August 2023
CCINA Constanţa, reprezentant al comunităţii de afaceri la cea de-a doua ediţie a Key Leader Engagement
31 Iulie 2023
Contractele de comunicaţii electronice pot fi încheiate în scris, pe hârtie sau în format electronic, utilizând semnătura electronică, dar şi prin mijloacele de comunicare la distanţă, conform reglementărilor în vigoare, se arată într-un comunicat de presă transmis joi, 10 august, de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).
Microîntreprinderile, întreprinderile mici sau organizaţiile non-profit beneficiază de aceleaşi drepturi pe care le au şi consumatorii în relaţiile contractuale cu furnizorii de servicii de comunicaţii electronice, în măsura în care nu au convenit în mod explicit să renunţe, în tot sau în parte, la aceste drepturi.
Contractele de furnizare a serviciilor de comunicaţii electronice pot fi încheiate prin trei modalităţi. Prima modalitate este în scris, pe hârtie, situaţie în care se utilizează semnătura olografă, a doua modalitate prin care pot fi încheiate contractele este în scris, în formă electronică, dacă utilizatorul este de acord, situaţie în care se utilizează semnătura electronică avansată sau calificată, iar a treia modalitate se poate efectua prin mijloace de comunicare la distanţă, de exemplu telefon, scrisoare, e-mail, aplicaţii online etc., în anumite condiţii.
„Contractele produc efecte în momentul în care utilizatorul îşi exprimă acordul, pe un suport durabil. În principiu, un suport durabil este orice instrument care permite consumatorului sau profesionistului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare pentru o perioadă de timp adecvată, în vederea informării, şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate”, se menţionează în comunicatul citat.
Microîntreprinderile, întreprinderile mici sau organizaţiile non-profit beneficiază de aceleaşi drepturi pe care le au şi consumatorii în relaţiile contractuale cu furnizorii de servicii de comunicaţii electronice, în măsura în care nu au convenit în mod explicit să renunţe, în tot sau în parte, la aceste drepturi.
Contractele de furnizare a serviciilor de comunicaţii electronice pot fi încheiate prin trei modalităţi. Prima modalitate este în scris, pe hârtie, situaţie în care se utilizează semnătura olografă, a doua modalitate prin care pot fi încheiate contractele este în scris, în formă electronică, dacă utilizatorul este de acord, situaţie în care se utilizează semnătura electronică avansată sau calificată, iar a treia modalitate se poate efectua prin mijloace de comunicare la distanţă, de exemplu telefon, scrisoare, e-mail, aplicaţii online etc., în anumite condiţii.
„Contractele produc efecte în momentul în care utilizatorul îşi exprimă acordul, pe un suport durabil. În principiu, un suport durabil este orice instrument care permite consumatorului sau profesionistului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare pentru o perioadă de timp adecvată, în vederea informării, şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate”, se menţionează în comunicatul citat.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 19 Noiembrie 2020
Marţi, 05 Iunie 2018
Marţi, 05 Decembrie 2017
Miercuri, 16 Martie 2016
Marţi, 23 Februarie 2021
Joi, 23 Ianuarie 2020
Luni, 11 Iulie 2016
Luni, 23 Mai 2016
Miercuri, 09 Martie 2016