Campanie privind publicitatea înșelătoare și comparativă

165
Campanie privind publicitatea înșelătoare și comparativă - campaniedepublicitate-1488387369.jpg

Articole de la același autor

În premieră, Ministerul Finanțelor Publice derulează o campanie de informare și verificare privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă. Acțiunea se desfășoară pe un eșantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi și tutun.


Programul are ca scop informarea comercianților privind prevederile legale în domeniul publicității înșelătoare și comparative și a consecințelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul online, în presa scrisă, în panotajul stradal, broșuri, pliante etc. În cazul în care se constată încălcări ale legislației în domeniu pot fi aplicate sancțiuni.


Acțiunile de informare și verificare sunt realizate de reprezentanți ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice din țară, iar în perioada următoare vor fi demarate informări și verificări similare în următoarele domenii: comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activități ale agențiilor de turism și comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.0877 secunde