Campanie privind publicitatea înșelătoare și comparativă
165
Articole de la același autor
Cum vrea statul să spargă blocajul financiar
25 Februarie 2017
Populația va declara toate bunurile și veniturile la Fisc, în vederea impozitării globale
18 Februarie 2017
Fiscul vinde terenuri, autovehicule și ambarcațiuni la preț de chilipir
10 Februarie 2017
Hartă interactivă cu starea infrastructurii de transport
09 Ianuarie 2017
În premieră, Ministerul Finanțelor Publice derulează o campanie de informare și verificare privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă. Acțiunea se desfășoară pe un eșantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi și tutun.
Programul are ca scop informarea comercianților privind prevederile legale în domeniul publicității înșelătoare și comparative și a consecințelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul online, în presa scrisă, în panotajul stradal, broșuri, pliante etc. În cazul în care se constată încălcări ale legislației în domeniu pot fi aplicate sancțiuni.
Acțiunile de informare și verificare sunt realizate de reprezentanți ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice din țară, iar în perioada următoare vor fi demarate informări și verificări similare în următoarele domenii: comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activități ale agențiilor de turism și comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017
Joi, 02 Martie 2017