Cauzele scufundării portcontainerului "MOL Comfort"
834
Articole de la același autor
Fiscul vinde o flotilă de nave tehnice și fluviale
05 Septembrie 2014
Constantin Niță, ministrul Economiei: "Portul Constanța va fi un al doilea Rotterdam!"
19 Septembrie 2014
Producția de lapte și brânzeturi crește în ritmuri impresionante
09 Septembrie 2014
40 de locuri de muncă la ANAF
21 August 2014
Pirații din vestul Africii au îngrozit shipping-ul mondial
06 Octombrie 2014
Complexul balnear "Fortuna" rămâne deschis 365 de zile pe an
19 Septembrie 2014
Societatea de clasificare ClassNK Japonia a finalizat raportul privind scufundarea navei "MOL Comfort", în Golful Aden, în vara anului trecut, fiind de acord cu ancheta DNV GL, care a declarat că grinzile longitudinale ale navei nu erau suficient de puternice.
ClassNK admite că dezastrul ar putea avea drept cauză depășirea rezistenței grinzilor din coca, ceea ce a dus la ruperea navei în două, luându-se în considerare stresul de marea agitată. Printre cauze sunt amintite eventualele diferențe între greutatea reală și cea declarată a containerelor.
ClassNK a anunțat că va reevalua indicatorii de rezistență în cazul portcontainerelor de tip postpanamax. Raportul final, inclusiv recomandările de siguranță, va fi lansat în luna martie 2015.
Portcontainerul "MOL Comfort", s-a rupt în două pe 17 iunie 2013, la circa 200 de mile de coasta Yemenului. Cei 26 de marinari de la bord – 11 ruși, un ucrainean și 14 filipinezi – s-au salvat cu plutele și bărcile de salvare. Nava era încărcată cu 7.041 containere.
"MOL Comfort" fusese construită în 2008, avea capacitatea de 8.100 TEU, era înregistrată sub pavilion Bahamas, iar armator era compania Mitsui O.S.K. Lines, Ltd.
ClassNK admite că dezastrul ar putea avea drept cauză depășirea rezistenței grinzilor din coca, ceea ce a dus la ruperea navei în două, luându-se în considerare stresul de marea agitată. Printre cauze sunt amintite eventualele diferențe între greutatea reală și cea declarată a containerelor.
ClassNK a anunțat că va reevalua indicatorii de rezistență în cazul portcontainerelor de tip postpanamax. Raportul final, inclusiv recomandările de siguranță, va fi lansat în luna martie 2015.
Portcontainerul "MOL Comfort", s-a rupt în două pe 17 iunie 2013, la circa 200 de mile de coasta Yemenului. Cei 26 de marinari de la bord – 11 ruși, un ucrainean și 14 filipinezi – s-au salvat cu plutele și bărcile de salvare. Nava era încărcată cu 7.041 containere.
"MOL Comfort" fusese construită în 2008, avea capacitatea de 8.100 TEU, era înregistrată sub pavilion Bahamas, iar armator era compania Mitsui O.S.K. Lines, Ltd.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Luni, 06 Octombrie 2014
Luni, 06 Octombrie 2014
Luni, 06 Octombrie 2014
Luni, 06 Octombrie 2014
Sâmbătă, 04 Octombrie 2014
Sâmbătă, 04 Octombrie 2014
Sâmbătă, 04 Octombrie 2014
Sâmbătă, 04 Octombrie 2014
Sâmbătă, 04 Octombrie 2014
Vineri, 03 Octombrie 2014
Vineri, 03 Octombrie 2014