Cele 10 mituri ale comerțului online

176
Cele 10 mituri ale comerțului online - mit-1359979793.jpg
Un nou studiu PwC ("Demistificarea cumpărăturilor online: Cele 10 mituri ale comerțului cu amănuntul pe canale multiple", care se bazează pe opiniile a mai mult de 11.000 de cumpărători online din 11 țări de pe trei continente, incluzând atât economii mature, cât și piețe emergente) a spulberat practic 10 mituri despre cumpărăturile online.

Mitul 1: Platformele de social media vor deveni în curând un canal indispensabil pentru comerțul cu amănuntul.

Analizate independent, platformele social media nu par să devină canale importante de comerț cu amănuntul în viitorul apropiat. Însă devin din ce în ce mai populare în fiecare an și generează un procent tot mai mare de cumpărături pe toate canalele, nu numai pe cele online.

Mitul 2: În viitor, magazinele se vor transforma în saloane de prezentare.

O parte dintre cumpărătorii de pe canale multiple afirmă că apelează la cercetarea ofertei în online, însă mai mulți dintre aceștia preferă să cumpere produsele de la un magazin tradițional.

Mitul 3: Tableta va depăși în curând calculatorul personal în topul preferințelor privind dispozitivul electronic utilizat pentru cumpărături online.

Cumpărătorii folosesc în continuare într-o proporție covârșitoare calculatoarele personale pentru a realiza cumpărături online. Tabletele și telefoanele inteligente nu par să recupereze teren în viitorul apropiat - însă există potențial ca acestea să devină mai importante pentru alte etape din procesul de cumpărare.

Mitul 4: Pe măsură ce lumea devine mai conectată, consumatorii internaționali devin din ce în ce mai asemănători.

Cu toate că se cumpără mai mult ca niciodată de la comercianți internaționali, depășindu-se chiar și granițele prin intermediul serviciilor online, există în continuare o gamă largă de diferențe locale în comportamentul consumatorilor.

Mitul 5: China reprezintă modelul viitorului pentru piața online de comerț cu amănuntul.

China se află într-o poziție fruntașă în ceea ce privește o serie de tendințe cheie, însă considerăm că modelul lor online și opțiunile multiple pentru cumpărături sunt unice.

Mitul 6: Comercianții domestici vor avea mereu avantajul pieței locale de desfacere față de comercianții internaționali.

Comercianții străini își fac loc pe listele de furnizori preferați ai consumatorilor pentru comerțul cu amănuntul de pe canale multiple.

Mitul 7: Jucătorii internaționali care acționează exclusiv în online (precum Amazon) vor avea mereu un avantaj asupra jucătorilor domestici.

Mulți dintre jucătorii domestici care acționează exclusiv în online au un avantaj competitiv propriu.

Mitul 8: Comercianții sunt mai bine poziționați decât brandurile pentru că se află mai aproape de consumator.

Consumatorii cumpără direct de la producători și mulți nu mai fac o diferențiere între comercianți și brandurile preferate.

Mitul 9: Comercianții online vând produse și pe alte canale.

Consumatorii cheltuiesc mai mult în favoarea comercianților preferați care se află pe canale multiple, și nu se reorientează pur și simplu către un canal diferit.

Mitul 10: Prețurile mici reprezintă principalul factor în decizia consumatorului de a cumpăra de la comercianții preferați.

Cumpărătorii apreciază calitatea și brandurile inovatoare în defavoarea prețului atunci când cumpără de la comercianții preferați de pe canale multiple.  

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Luni, 06 August 2012
Stire din Monden : Mituri despre sex și relații
Miercuri, 07 Martie 2012
Stire din Monden : Cele mai mari mituri despre sex
Marţi, 24 Ianuarie 2012
Stire din Monden : 5 mituri despre sex...demontate
Pagina a fost generata in 0.4178 secunde