CFR vrea să achiziționeze material rulant pentru ruta București – Constanța
148
Articole de la același autor
SNC importă vietnamezi. Statul îl obstrucționează și-l obligă să-i plătească mai bine decât pe români
14 Octombrie 2017
Sunt tineri care cred că vor câștiga banii ușor, dacă se fac marinari. Uitați acest lucru!
28 Octombrie 2017
Francezii de la Naval Group și Șantierul Naval Constanța intră în competiția pentru înzestrarea Forțelor Navale Române
17 Noiembrie 2017
Ce așteaptă marinarii și portuarii de la ministrul Felix Stroe
19 Octombrie 2017
CFR Călători intenționează sa contracteze servicii de consultanță pentru elaborarea unui studiu de fezabilitate în vederea achiziției de material rulant pentru ruta București - Constanța.
În prezent, majoritatea serviciilor feroviare de călători folosesc locomotive și vagoane recondiționate. Deși parcul de vagoane al CFR Călători include peste 3.000 de vehicule, doar 660 dintre ele sunt mai noi de 20 ani. Cele două treimi ramase în parcul de material rulant, fiind vechi, nu îndeplinesc cerințele pieții de transport din punctul de vedere tehnic și al confortului călătorilor. Întreținerea și exploatarea materialului rulant mai vechi se realizează cu costuri mari, defectarea acestora fiind frecventă. Începând din 2012, CFR Călători nu a mai primit fonduri de la bugetul de stat pentru investiții, efectele fiind evidente. În următorii zece ani, aproximativ 40% din parcul de vagoane existent va îndeplini condițiile de casare.
În prezent, majoritatea serviciilor feroviare de călători folosesc locomotive și vagoane recondiționate. Deși parcul de vagoane al CFR Călători include peste 3.000 de vehicule, doar 660 dintre ele sunt mai noi de 20 ani. Cele două treimi ramase în parcul de material rulant, fiind vechi, nu îndeplinesc cerințele pieții de transport din punctul de vedere tehnic și al confortului călătorilor. Întreținerea și exploatarea materialului rulant mai vechi se realizează cu costuri mari, defectarea acestora fiind frecventă. Începând din 2012, CFR Călători nu a mai primit fonduri de la bugetul de stat pentru investiții, efectele fiind evidente. În următorii zece ani, aproximativ 40% din parcul de vagoane existent va îndeplini condițiile de casare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Miercuri, 06 Decembrie 2017
Marţi, 05 Decembrie 2017