Cimitire de containere, pe fundul mărilor și oceanelor
Articole de la același autor
Gigantul CMA CGM recrutează 150 de cadeți români în 2014
12 Noiembrie 2013
Terenurile din extravilan se vor scumpi începând din 2014
22 Noiembrie 2013
Ce îi așteaptă pe marinari și cadeți în 2014?
16 Noiembrie 2013
Cine sunt "luptătorii" din Regionala Antifraudă Constanța?
12 Noiembrie 2013
Fiscul are dreptul să vă intre în casă
18 Noiembrie 2013
Și-n 2014, vom face chestiile care ni se par… fumate
06 Ianuarie 2014
În prezent, circa 90% din totalul mărfurilor non-vrac sunt transportate containerizat pe mare. Potrivit unor studii realizate de institute de cercetare din domeniul shipping-ului, în medie, în fiecare an, circa 10.000 de containere încărcate cu mărfuri ajung pe fundul mărilor și oceanelor lumii. Conținutul unora dintre ele este periculos pentru mediul înconjurător. Se apreciază că aproximativ 10% din containerele pierdute în mare erau încărcate cu produse toxice. În cele mai multe cazuri, incidentele sunt cauzate de furtuni, care smulg containerele de pe puntea navelor și le aruncă în apă. Cum fenomenul se agravează, problema amarării (legării) sigure a containerelor devine tot mai presantă pentru industria navală. Pe viitor, va trebui să găsească noi soluții tehnice. Anul 2014 a debutat cu un nou incident de acest gen. Pe data de 4 ianuarie, nava portcontainer "CMA CGM Rossini" a fost surprinsă de vreme rea, în timp ce se deplasa dinspre Le Havre spre Port Side. 14 containere au căzut peste bord. Nava "CMA CGM Rossini" are capacitatea de 73.235 tdw, respectiv 5.782 TEU, a fost construită în 2007 și este înmatriculată sub pavilion francez.
Articole pe aceeași temă
Luni, 06 Ianuarie 2014
Luni, 06 Ianuarie 2014
Joi, 19 Decembrie 2013
Luni, 30 Decembrie 2013
Luni, 23 Decembrie 2013
Luni, 23 Decembrie 2013
Vineri, 20 Decembrie 2013
Vineri, 20 Decembrie 2013
Joi, 19 Decembrie 2013
Sâmbătă, 14 Decembrie 2013