Concurs Clienții concurenței sunt momiți cu dobânzi majorate
473
Articole de la același autor
Liderul Sindicatului "Navalistul" face dezvăluiri incendiare privind afacerea "Daewoo - Mangalia"
31 Iulie 2008
Terminalele de barje și de remorchere din portul Constanța Sud au intrat în exploatare
02 August 2008
Călătoriile în Occident - lecții de civilizație pentru tinerii din România
02 Septembrie 2008
Competiția dintre unitățile bancare din România este tot mai acerbă. O demonstrează ofertele tot mai atractive lansate pe piață. Băncile recent deschise încearcă să racoleze clienții unităților vechi, plusând din ce în ce mai mult.
La începutul acestei săptămâni, sucursala unei bănci cu sediul în Amsterdam, dar cu capital turcesc, a anunțat că le oferă clienților noi dobânzi mai mari cu 0,25% la orice tip de depozit, pe orice perioadă și în orice monedă. Spre exemplu, pentru dobânzile la depozitele în lei, pe 6 si 12 luni, constituite de persoane fizice, dobânda se ridică la 11,50% pe an și este fixă pe parcursul întregii perioade.
Termenul "clienți noi" se referă la persoanele care vin pentru prima data la respectiva bancă și care contractează orice produs sau serviciu oferit de ea. Este evident că nu pot fi clienți noi decât masa mare a clienților altor bănci și puținele persoanele care nu au avut de a face cu nicio instituție din sistemul bancar românesc.
Rămâne de văzut dacă un plus de 0,25% la dobânda acordată este suficient de atractiv pentru a determina clienții să renunțe la băncile în care au încredere, pentru a se arunca în brațele primului venit.
La începutul acestei săptămâni, sucursala unei bănci cu sediul în Amsterdam, dar cu capital turcesc, a anunțat că le oferă clienților noi dobânzi mai mari cu 0,25% la orice tip de depozit, pe orice perioadă și în orice monedă. Spre exemplu, pentru dobânzile la depozitele în lei, pe 6 si 12 luni, constituite de persoane fizice, dobânda se ridică la 11,50% pe an și este fixă pe parcursul întregii perioade.
Termenul "clienți noi" se referă la persoanele care vin pentru prima data la respectiva bancă și care contractează orice produs sau serviciu oferit de ea. Este evident că nu pot fi clienți noi decât masa mare a clienților altor bănci și puținele persoanele care nu au avut de a face cu nicio instituție din sistemul bancar românesc.
Rămâne de văzut dacă un plus de 0,25% la dobânda acordată este suficient de atractiv pentru a determina clienții să renunțe la băncile în care au încredere, pentru a se arunca în brațele primului venit.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!