Comerțul online din România, neafectat de criza financiară

590

Articole recomandate

În primele nouă luni din acest an, volumul tranzacțiilor în magazinele online a ajuns la 40 milioane euro, mult peste nivelul din 2007, potrivit datelor publicate ieri de Gecad ePayment.
Deși specialiștii se temeau că vânzările online ar putea scădea din cauza crizei financiare internaționale, comerțul electronic se menține încă la cote ridicate.
Luna iulie a fost cea mai bună a anului, cu tranzacții de 5,2 milioane euro, pentru ultimul trimestru fiind așteptate creșteri de 30% de la o lună la alta și un volum total al tranzacțiilor de peste 60 milioane euro, în creștere cu 70% față de anul 2007.
Până acum, cele mai multe vânzări s-au înregistrat în maga-zinele online care comercializează pachete turistice și produse de telecomunicații. Pe locul trei se clasează magazinele IT&C.
"Criza financiară afectează mai degrabă piețele unde comerțul online a ajuns la maturitate și unde clienții cumpără produse de nișă, cum ar fi cele de lux. Nu este cazul României, unde se cumpără încă produse și servicii care sunt necesare", se arată în studiul Gecad.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.688 secunde