Contribuabilii apreciază utilitatea întâlnirilor organizate de ANAF
Articole recomandate
ATIMMT și OMD Mamaia – Constanța vă invită la Târgul Întreprinderilor Mici și Mijlocii – HORECA – ediția 2024
26 Aprilie 2024
Buget total de 446,18 milioane de euro pentru Programul Start Up Nation - România 2024
25 Aprilie 2024
Agenția Națională de Administrare Fiscală a monitorizat, în anul 2019, la nivel național, gradul de satisfacție a contribuabililor în legătură cu serviciile oferite de instituție contribuabililor, în cadrul întâlnirilor lunare organizate de ANAF, pe tematici de interes, se arată într-un comunicat de presă.
Din peste 2.300 de răspunsuri primite în decursul a două luni, a reieșit că peste 98% dintre participanții la întâlnirile organizate de ANAF apreciază că primesc informații utile pentru desfășurarea activității. De asemenea, peste 60% dintre respondenți sunt interesați să participe și la întâlniri organizate printr-un serviciu de tip webinar, iar peste 47% sunt interesați să se programeze online înainte de prezentarea la sediul unităților fiscale.
Întrebările formulate în chestionar au urmărit obținerea de informații necesare creșterii calității serviciilor oferite, precum și sporirea gradului de satisfacție a partenerilor ANAF.
Cele mai frecvente propuneri ale contribuabililor, pe care ANAF le are în vedere pentru a le materializa, s-au referit la măsuri de simplificare în relația ANAF - contribuabili, la acordarea unui timp mai mare pentru desfășurarea întâlnirilor și distribuirea unor pliante cu informații fiscale utile.
Din peste 2.300 de răspunsuri primite în decursul a două luni, a reieșit că peste 98% dintre participanții la întâlnirile organizate de ANAF apreciază că primesc informații utile pentru desfășurarea activității. De asemenea, peste 60% dintre respondenți sunt interesați să participe și la întâlniri organizate printr-un serviciu de tip webinar, iar peste 47% sunt interesați să se programeze online înainte de prezentarea la sediul unităților fiscale.
Întrebările formulate în chestionar au urmărit obținerea de informații necesare creșterii calității serviciilor oferite, precum și sporirea gradului de satisfacție a partenerilor ANAF.
Cele mai frecvente propuneri ale contribuabililor, pe care ANAF le are în vedere pentru a le materializa, s-au referit la măsuri de simplificare în relația ANAF - contribuabili, la acordarea unui timp mai mare pentru desfășurarea întâlnirilor și distribuirea unor pliante cu informații fiscale utile.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 24 Septembrie 2019
Miercuri, 11 Septembrie 2019
Luni, 09 Septembrie 2019
Luni, 09 Septembrie 2019
Sâmbătă, 07 Septembrie 2019
Vineri, 23 August 2019
Joi, 08 August 2019
Vineri, 27 Septembrie 2019
Marţi, 10 Septembrie 2019