Potrivit consultantului Clarkson Research Services, industria navală a Coreei de Sud a înregistrat livrări de 4.332.000 tone brute compensate (CGT) în luna mai 2015, fiind urmată de Japonia, cu 2.226.000 CGT, și China, cu 1.955.000 CGT. Coreea de Sud domină clasamentul global cu privire la valoarea livrărilor de nave, decalajul față de China și Japonia crescând în continuare.
Anul trecut, Coreea de Sud a livrat 12.030.000 CGT, depășind China, care a livrat 11.520.000 CGT. Productivitatea industriei construcțiilor navale din China a stagnat începând din anul 2000. Experții spun că aceasta explică de ce China are tot mai multe întârzieri în livrarea navelor și tot mai multe nave finalizate sunt refuzate de clienți. Restanțele contractule din șantierele navale ale lumii sunt estimate la 180 de milioane de CGT, în iunie 2015. China are restanțe 41 de milioane CGT, Coreea de Sud, 32,2 milioane CGT, iar Japonia, 19,3 milioane CGT.