Criza din shipping-ul mondial continuă în 2013
471
Articole de la același autor
Război cu mafia medicamentelor compensate
15 Februarie 2012
Ați depus fișele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii?
15 Februarie 2012
Noi servicii de informare fluviala pentru logistica si transport
15 Februarie 2012
Fantoma falimentului bântuie "Oil Terminal"
07 Martie 2012
DOLIU în Portul Constanța / Stila Stavrositu, directorul "Coremar", a plecat spre Veșnicie
10 Martie 2012
"Oil Terminal", în pragul nebuniei
10 Martie 2012
Potrivit Moody’s Investor Service, este de așteptat ca shipping-ul mondial să fie în criză și în 2013. Flota mondială continuă să dispună de o capacitate de transport excedentară față de nevoile comerțului internațional. Pe de altă parte, fenomenele de pe piața creditării pun în dificultate chiar și cele mai puternice firme din sectorul maritim.
Companiile de navigație, în special cele ce dețin tancuri petroliere și vrachiere, sunt deja afectate de agravarea crizei economice. Veniturile slabe și comenzile de nave noi lansate în vremurile bune sunt piedici în obținerea finanțării. Băncile de pretutindeni își reduc expunerea față de sectorul maritim. Navele sunt privite ca active riscante și tot mai greu sunt acceptate drept garanții.
Companiile de navigație, în special cele ce dețin tancuri petroliere și vrachiere, sunt deja afectate de agravarea crizei economice. Veniturile slabe și comenzile de nave noi lansate în vremurile bune sunt piedici în obținerea finanțării. Băncile de pretutindeni își reduc expunerea față de sectorul maritim. Navele sunt privite ca active riscante și tot mai greu sunt acceptate drept garanții.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 12 Martie 2012
Marţi, 21 Februarie 2012