Competiția giganților
"CSCL Globe" este cel mai mare portcontainer din lume
Articole de la același autor
Nava "Fortuna S" va fi ranfluată
10 Octombrie 2014
Ajutor de minimis pentru achiziționarea de berbeci și juninci din rase specializate
17 Octombrie 2014
Cursuri noi la CERONAV
27 Octombrie 2014
Se vând vacanțe cu discount, la Maritimo Shopping Center
22 Noiembrie 2014
Ce a făcut CERONAV cu banii marinarilor
25 Octombrie 2014
Flota mondială de portcontainere are tendințe de gigantism.
Anul 2010 a marcat apariția pe mările și oceanele lumii a primelor portcontainere de 10.000 TEU. Performanța i-a aparținut companiei Hyundai Heavy Industries, cel mai mare constructor de nave din Coreea de Sud și din lume. De atunci și până astăzi, aceasta a livrat 82 de portcontainere de peste 10.000 TEU.
În 2012, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering a preluat condu-cerea în competiția giganților, lansând în fabricație cel mai mare portcon-tainer de la acea dată, de 18.000 TEU (cu lungimea de 400 m, lățimea 59 m și pescajul 14,5 m), dintr-o serie de 20 de nave comandate de armatorul Maersk Line. Primele portcontainere au fost livrate în 2013.
Hyundai Heavy Industries a revenit pe prima poziție, livrând la mijlocul săptămânii trecute nava "CSCL Globe", cu o capacitate de 19.100 TEU (containere convenționale). Aceasta este nu doar cel mai mare portcontainer din lume, dar și una dintre cele mai eficiente energetic, cu un consum cu 20% mai mic pe TEU, față de alte nave.
"CSCL Globe" este de dimensiunile a patru terenuri de fotbal, având 400 metri lungime, 58,6 metri lățime și un pescaj de 30,5 metri. Nava este dotată cu un motor principal controlat electronic, de 77.200 bhp, două sisteme EcoBallast, de tratare a apei de mare. Motorul principal maximizează eficiența consumului de combustibil în funcție de viteza de deplasare și condițiile de navigație. Zgomotul, vibrațiile și emisiile de carbon produse de el sunt mult reduse, comparativ cu alte tipuri de motoare.
Portcontainerul este dotat cu siste-mul EcoBallast care poate trata 3.000 metri cubi de apă de mare pe oră, prin filtrare de bacterii și plancton mai mare de 50 µm și sterilizare cu raze ultraviolete.
La această serie de nave a fost pusă în aplicare o metodă mai eficientă de utilizare a capacității de depozitare a mărfurilor, care asigură o flexibilitate mai mare și mai multe containere la bord, fără a pune în pericol siguranța navei.
"CSCL Globe" face parte dintr-o serie de cinci nave portcontainer de 19.000 TEU, contractate de armatorul China Shipping Container Lines, din Hong Kong, și va face curse între Asia și Europa.
Anul 2010 a marcat apariția pe mările și oceanele lumii a primelor portcontainere de 10.000 TEU. Performanța i-a aparținut companiei Hyundai Heavy Industries, cel mai mare constructor de nave din Coreea de Sud și din lume. De atunci și până astăzi, aceasta a livrat 82 de portcontainere de peste 10.000 TEU.
În 2012, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering a preluat condu-cerea în competiția giganților, lansând în fabricație cel mai mare portcon-tainer de la acea dată, de 18.000 TEU (cu lungimea de 400 m, lățimea 59 m și pescajul 14,5 m), dintr-o serie de 20 de nave comandate de armatorul Maersk Line. Primele portcontainere au fost livrate în 2013.
Hyundai Heavy Industries a revenit pe prima poziție, livrând la mijlocul săptămânii trecute nava "CSCL Globe", cu o capacitate de 19.100 TEU (containere convenționale). Aceasta este nu doar cel mai mare portcontainer din lume, dar și una dintre cele mai eficiente energetic, cu un consum cu 20% mai mic pe TEU, față de alte nave.
"CSCL Globe" este de dimensiunile a patru terenuri de fotbal, având 400 metri lungime, 58,6 metri lățime și un pescaj de 30,5 metri. Nava este dotată cu un motor principal controlat electronic, de 77.200 bhp, două sisteme EcoBallast, de tratare a apei de mare. Motorul principal maximizează eficiența consumului de combustibil în funcție de viteza de deplasare și condițiile de navigație. Zgomotul, vibrațiile și emisiile de carbon produse de el sunt mult reduse, comparativ cu alte tipuri de motoare.
Portcontainerul este dotat cu siste-mul EcoBallast care poate trata 3.000 metri cubi de apă de mare pe oră, prin filtrare de bacterii și plancton mai mare de 50 µm și sterilizare cu raze ultraviolete.
La această serie de nave a fost pusă în aplicare o metodă mai eficientă de utilizare a capacității de depozitare a mărfurilor, care asigură o flexibilitate mai mare și mai multe containere la bord, fără a pune în pericol siguranța navei.
"CSCL Globe" face parte dintr-o serie de cinci nave portcontainer de 19.000 TEU, contractate de armatorul China Shipping Container Lines, din Hong Kong, și va face curse între Asia și Europa.
Comentează știrea
Munca la domiciliu
3 decembrie 2014
Munca la domiciliu
Cautam Operatori calculator pentru publicare anunturi. Cautam oameni foarte hotarati si foarte seriosi care vor sa aiba un castig garantat, cu o munca interesanta si foarte usoara de numai 3 ore pe zi! Cerinte: - cunostinte minime PC - necesar calculator cu conexiune internet, rabdare,seriozitate. Instruire gratuita oferita sub forma unor lectii prin mail.Veti trece mai intai prin instruire, apoi cine doreste, incepe sa lucreze. Castiguri 300 de dolari lunar! Solicitati detalii trimitand "info" la adresa de mail: [email protected]
Articole pe aceeași temă
Luni, 01 Decembrie 2014
Vineri, 28 Noiembrie 2014
Sâmbătă, 22 Noiembrie 2014
Marţi, 18 Noiembrie 2014
Luni, 17 Noiembrie 2014
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Miercuri, 12 Noiembrie 2014
Miercuri, 05 Noiembrie 2014