Cum se poate obține îndrumare și asistență telefonica fiscală prin Call Center ANAF

417
Cum se poate obține îndrumare și asistență telefonica fiscală prin Call Center ANAF - cumsepoateobtine-1450204814.jpg

Articole de la același autor

Pentru a beneficia de îndrumare și asistență telefonică, contribuabilii au posibilitatea de a apela la Call-center, la numărul unic de telefon 0314039160. La acest număr de telefon, pot primi informații generale în domeniul fiscal, precum și informații cu privire la aspecte în domeniul tehnologiei informației (IT). 


Contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informații pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste: 
- tasta 1 - persoane fizice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică - destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal; 
- tasta 2 - persoane juridice - destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal; 
- tasta 3 - persoane fizice și juridice - destinată asistenței în domeniul Tehnologiei Informației (IT). 


Agenții Call-center oferă contribuabililor informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații fiscale. Informațiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se referă la impozitele, taxele, contribuțiile sociale și alte venituri bugetare administrate de Agenția Națională de Administrare Fiscală. 


În cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală solicitată prezintă un grad ridicat de complexitate și dificultate, agenții Call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalități de acordare a asistenței: 
- prin e-mail (prin intermediul formularului de asistență de pe site-ul Agenției, www.anaf.ro, sau accesând următorul link: https://www.anaf.ro/arondare/); 
- în scris; 
- sau la sediul organului fiscal. 
Pentru a beneficia de îndrumare și asistență în domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3. Agenții din Call-center oferă informații tehnice cu privire la: 
- erori tehnice la completarea declarațiilor; 
- erori tehnice la depunerea declarațiilor; 
- erori la prezentarea certificatului, în vederea autentificării pe site-ul Agenției; 
- erori la autentificarea în Spațiul Privat Virtual (SPV); 
- erori la generarea cererilor și descărcarea mesajelor primite în SPV; 
- erori la accesarea oricărei secțiuni a site-ului ANAF. 


În situația în care, în timpul convorbirii telefonice se constată că problemele tehnice/erorile nu se pot soluționa telefonic, agenții Call-center pot îndruma contribuabilii să solicite asistență prin e-mail, la adresa: [email protected] sau să se deplaseze la sediul organului fiscal.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Vineri, 27 Noiembrie 2015
Stire din Economie : Escrocherie în numele ANAF
Pagina a fost generata in 0.4509 secunde