Hackerii au acţionat „în numele” unei bănci comerciale

76
Hackerii au acţionat „în numele” unei bănci comerciale - hakeriiauactionat-1620573380.jpg
Mai mulţi români au primit mesaje pe e-mail „în numele” unei bănci, prin care li se solicita actualizarea datelor personale. Noua încercare de colectare a datelor personale, phishing, a făcut ca instituţia bancară să atragă atenţia clienţilor că datele personale nu se solicită în mediul online, ci la sediul băncii. În acest sens, a fost instituit un cod, regula celor trei „nu“, prin care clienţii sunt învăţaţi ce să facă şi cum să recunoască un mesaj fals. În primul rând, NU deschideţi ataşamentele de la e-mail-urile unor persoane necunoscute; NU intrați pe link-uri primite de la e-mail-uri necunoscute sau nesolicitate; NU instalați programe necertificate descărcate de pe website-uri dubioase. Totodată, în cazul mesajelor primite pe e-mail, este important ca utilizatorii să verifice cu atenţie adresa de la care au primit e-mail-ul, chiar dacă mesajul poartă antetul sau sigla unei bănci. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3715 secunde