Heineken are logo nou

671
Heineken are logo nou - hnkoffice-1328113681.jpg
Heineken a schimbat, pentru România, identitatea vizuală a companiei. De ieri, se folosește un logo nou. Schimbarea reflectă evoluția și succesul companiei la nivel local și global, spun reprezentanții acesteia.

Noua identitate vizuală este formată dintr-un logo nou, ce cuprinde numele companiei scris cu majuscule și completat de o stea roșie. Astfel, logo-ul companiei se diferențiază mult mai ușor de logo-ul brandului de bere Heineken, care rămâne neschimbat.

"Heineken s-a extins și s-a schimbat foarte mult în ultimii zece ani, atât la nivel global, cât și local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internațională, mai diversă și în același timp, mai unită. Echipa Heineken din România și echipele din toată lumea împărtășesc același spirit, aceeași pasiune, prin urmare, cu toții îmbrățișăm noua Identitate Vizuală, care ne definește ca fiind One Heineken", a precizat Andrew Quayle, CFO Heineken în România.

Logo-ul nou va apărea pe toate materialele de comunicare ale companiei, pe site-ul acesteia, pe însemnele din punctele de lucru și din fabricile Heineken din România.

Noua identitate vizuală reflectă modul în care numele companiei a fost scris la origine, când Heineken a fost înființată în 1864. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3404 secunde