Heineken are logo nou
671
Heineken a schimbat, pentru România, identitatea vizuală a companiei. De ieri, se folosește un logo nou. Schimbarea reflectă evoluția și succesul companiei la nivel local și global, spun reprezentanții acesteia.
Noua identitate vizuală este formată dintr-un logo nou, ce cuprinde numele companiei scris cu majuscule și completat de o stea roșie. Astfel, logo-ul companiei se diferențiază mult mai ușor de logo-ul brandului de bere Heineken, care rămâne neschimbat.
"Heineken s-a extins și s-a schimbat foarte mult în ultimii zece ani, atât la nivel global, cât și local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internațională, mai diversă și în același timp, mai unită. Echipa Heineken din România și echipele din toată lumea împărtășesc același spirit, aceeași pasiune, prin urmare, cu toții îmbrățișăm noua Identitate Vizuală, care ne definește ca fiind One Heineken", a precizat Andrew Quayle, CFO Heineken în România.
Logo-ul nou va apărea pe toate materialele de comunicare ale companiei, pe site-ul acesteia, pe însemnele din punctele de lucru și din fabricile Heineken din România.
Noua identitate vizuală reflectă modul în care numele companiei a fost scris la origine, când Heineken a fost înființată în 1864.
Noua identitate vizuală este formată dintr-un logo nou, ce cuprinde numele companiei scris cu majuscule și completat de o stea roșie. Astfel, logo-ul companiei se diferențiază mult mai ușor de logo-ul brandului de bere Heineken, care rămâne neschimbat.
"Heineken s-a extins și s-a schimbat foarte mult în ultimii zece ani, atât la nivel global, cât și local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internațională, mai diversă și în același timp, mai unită. Echipa Heineken din România și echipele din toată lumea împărtășesc același spirit, aceeași pasiune, prin urmare, cu toții îmbrățișăm noua Identitate Vizuală, care ne definește ca fiind One Heineken", a precizat Andrew Quayle, CFO Heineken în România.
Logo-ul nou va apărea pe toate materialele de comunicare ale companiei, pe site-ul acesteia, pe însemnele din punctele de lucru și din fabricile Heineken din România.
Noua identitate vizuală reflectă modul în care numele companiei a fost scris la origine, când Heineken a fost înființată în 1864.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 10 Octombrie 2011
Sâmbătă, 08 Octombrie 2011
Marţi, 04 Octombrie 2011
Sâmbătă, 17 Septembrie 2011