Industria navală chineză a atins o cotă de piață record, de 47%
186
Articole de la același autor
Guvernanții vor să înființeze noi unități economice și să relanseze sectorul de stat pe banii contribuabililor
30 Ianuarie 2023
Guvernanții români ar trebui să învețe din povestea de succes a Administrației Porturilor Maritime Constanța
07 Februarie 2023
Cât de periculos este să-ți bagi nasul în afacerile bugetare!
10 Februarie 2023
Vreți să cumpărați bunuri confiscate? Iată ce mai vinde Fiscul!
11 Ianuarie 2023
Practicile manipulatoare sunt larg răspândite în comerțul on-line
05 Februarie 2023
În anul 2022, șantierele navale din China au atins o cotă de piață de 47% și au depășit, pentru prima dată, cota de piață combinată a șantierelor navale japoneze și sud-coreene. Anul trecut, industria navală chineză a livrat nave totalizând 14,6 milioane de tone brute compensate (CGT), dintr-un total de 30,8 milioane CGT livrate la nivel mondial. Japonia și Coreea de Sud, au livrat 4,8 și, respectiv, 7,8 milioane CGT.
În urmă cu douăzeci de ani, șantierele navale chineze aveau o cotă de piață mai mică de 10%.
De asemenea, șantierele navale din China dețin cele mai multe comenzi de construcții de nave ce urmează a fi livrate în următorii ani. Portofoliul global de comenzi totalizează, în prezent, 109,1 milioane CGT, iar 45% din aceste comenzi sunt deținute de șantiere chineze, în timp ce șantierele sud-coreene dețin 34%, iar cele japoneze, 10%.
Șantierele navale chineze domină piața construcțiilor de nave vrac uscat și de portcontainere. De asemenea, dețin o mare parte a comenzilor pentru majoritatea celorlalte tipuri de nave, dar încă nu se impun ca jucători cheie în sectorul navelor pentru transportul gazelor lichefiate, deținând doar 15% din comenzile acestei piețe.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 02 Februarie 2022