Clienți relaxați, creditare relaxată

Concurs ING își transformă unitățile în saloane de machiaj

529

Articole recomandate

Grupul bancar ING a investit în jur de un milion euro în noua campanie de promovare "Vis și făcut", spune Cristina Micu, director de marketing al agenției AdPlayers. Primul produs care este asociat cu mesajul "Vis și făcut" este creditul de nevoi personale ING Personal.
Campania se va desfășura până pe 20 iunie, timp în care vitrinele a 175 de unități bancare ING vor fi decorate să arate ca un magazin de pantofi, de haine, de mobilă sau de produse electrocasnice.
"În fiecare office va fi un make-up artist, care va avea grijă de doamnele care ne vizitează. În timpul ședinței de machiaj, un consultant ING va prezenta un produs al băncii", spune Corina Rusu, reprezentant al diviziei de retail a ING.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.6037 secunde