Clienți relaxați, creditare relaxată
Concurs ING își transformă unitățile în saloane de machiaj
Articole recomandate
Guvernul a prelungit plafonarea preţurilor RCA
28 Iunie 2024
Se scumpesc gazele. Tariful de distribuție crește cu 19%
28 Iunie 2024
Grupul bancar ING a investit în jur de un milion euro în noua campanie de promovare "Vis și făcut", spune Cristina Micu, director de marketing al agenției AdPlayers. Primul produs care este asociat cu mesajul "Vis și făcut" este creditul de nevoi personale ING Personal.
Campania se va desfășura până pe 20 iunie, timp în care vitrinele a 175 de unități bancare ING vor fi decorate să arate ca un magazin de pantofi, de haine, de mobilă sau de produse electrocasnice.
"În fiecare office va fi un make-up artist, care va avea grijă de doamnele care ne vizitează. În timpul ședinței de machiaj, un consultant ING va prezenta un produs al băncii", spune Corina Rusu, reprezentant al diviziei de retail a ING.
Campania se va desfășura până pe 20 iunie, timp în care vitrinele a 175 de unități bancare ING vor fi decorate să arate ca un magazin de pantofi, de haine, de mobilă sau de produse electrocasnice.
"În fiecare office va fi un make-up artist, care va avea grijă de doamnele care ne vizitează. În timpul ședinței de machiaj, un consultant ING va prezenta un produs al băncii", spune Corina Rusu, reprezentant al diviziei de retail a ING.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 13 Mai 2010
Joi, 13 Mai 2010
Miercuri, 12 Mai 2010
Miercuri, 12 Mai 2010