Liberalii trag de timp să obțină aprobarea tacită a OUG 86/2007 privind porturile
373
Articole de la același autor
DMHI a livrat portcontainerul de 4.860 TEU, "MSC Monterey"
13 Octombrie 2007
Expertizele din dosarul "Flota" se bat cap în cap
17 Octombrie 2007
Cursuri gratuite de perfecționare pentru marinarii săraci
11 Octombrie 2007
Mafia oțelului operează în terminalul "Minmetal"
08 Septembrie 2007
SC "Celco" relansează producția de adezivi în județul Constanța
06 Octombrie 2007
Senatorul social – democrat Șerban Mihăilescu susține că "Guvernul liberal trage de timp pentru ca OUG 86/2007, prin care s-a modificat OG 22/1999, să fie aprobată tacit." Data de 5 noiembrie este termenul limită la care actul normativ ar mai putea fi discutat în parlament. Ordonanța de urgență se află pe ordinea de zi a Senatului României, dar alte priorități i-au intrat în față, peste rând: Legea bugetului, cea a votului uninominal și așa mai departe.
Chiar și în aceste condiții este improbabil ca strategia liberalilor să dea roade și actul normativ să devină lege, fără a fi dezbătut în parlament, susține Mihăilescu. Comisia economică a Senatului se va grăbi să formuleze un punct de vedere, pornind nu doar de la textul reglementării, ci și de la propunerile sindicatelor și ale agenților economici, declară demnitarul social-democrat.
Ieri, Ministerul Transporturilor ar fi trebuit să-i prezinte comisiei senatoriale o propunere care să includă punctul de vedere al sindicatelor și patronatului portuar. În urma acțiunii de protest organizate de Federația Națională a Sindicatelor Portuare la București, doi secretarii de stat se angajaseră în fața senatorilor și a liderilor sindicali să redeschidă dialogul social și să pregătească un proiect agreat de toată lumea, în decurs de două săptămâni.
Răgazul a expirat și s-a mai acordat altul de șapte zile. Dar de pomană, căci la noul termen, la comisie nu a venit nici un emisar sau vreun material de la minister.
Senatorul social – democrat Șerban Mihăilescu susține că "Guvernul liberal trage de timp pentru ca OUG 86/2007, prin care s-a modificat OG 22/1999, să fie aprobată tacit." Data de 5 noiembrie este termenul limită la care actul normativ ar mai putea fi discutat în parlament. Ordonanța de urgență se află pe ordinea de zi a Senatului României, dar alte priorități i-au intrat în față, peste rând: Legea bugetului, cea a votului uninominal și așa mai departe.
Chiar și în aceste condiții este improbabil ca strategia liberalilor să dea roade și actul normativ să devină lege, fără a fi dezbătut în parlament, susține Mihăilescu. Comisia economică a Senatului se va grăbi să formuleze un punct de vedere, pornind nu doar de la textul reglementării, ci și de la propunerile sindicatelor și ale agenților economici, declară demnitarul social-democrat.
Ieri, Ministerul Transporturilor ar fi trebuit să-i prezinte comisiei senatoriale o propunere care să includă punctul de vedere al sindicatelor și patronatului portuar. În urma acțiunii de protest organizate de Federația Națională a Sindicatelor Portuare la București, doi secretarii de stat se angajaseră în fața senatorilor și a liderilor sindicali să redeschidă dialogul social și să pregătească un proiect agreat de toată lumea, în decurs de două săptămâni.
Răgazul a expirat și s-a mai acordat altul de șapte zile. Dar de pomană, căci la noul termen, la comisie nu a venit nici un emisar sau vreun material de la minister.
Chiar și în aceste condiții este improbabil ca strategia liberalilor să dea roade și actul normativ să devină lege, fără a fi dezbătut în parlament, susține Mihăilescu. Comisia economică a Senatului se va grăbi să formuleze un punct de vedere, pornind nu doar de la textul reglementării, ci și de la propunerile sindicatelor și ale agenților economici, declară demnitarul social-democrat.
Ieri, Ministerul Transporturilor ar fi trebuit să-i prezinte comisiei senatoriale o propunere care să includă punctul de vedere al sindicatelor și patronatului portuar. În urma acțiunii de protest organizate de Federația Națională a Sindicatelor Portuare la București, doi secretarii de stat se angajaseră în fața senatorilor și a liderilor sindicali să redeschidă dialogul social și să pregătească un proiect agreat de toată lumea, în decurs de două săptămâni.
Răgazul a expirat și s-a mai acordat altul de șapte zile. Dar de pomană, căci la noul termen, la comisie nu a venit nici un emisar sau vreun material de la minister.
Senatorul social – democrat Șerban Mihăilescu susține că "Guvernul liberal trage de timp pentru ca OUG 86/2007, prin care s-a modificat OG 22/1999, să fie aprobată tacit." Data de 5 noiembrie este termenul limită la care actul normativ ar mai putea fi discutat în parlament. Ordonanța de urgență se află pe ordinea de zi a Senatului României, dar alte priorități i-au intrat în față, peste rând: Legea bugetului, cea a votului uninominal și așa mai departe.
Chiar și în aceste condiții este improbabil ca strategia liberalilor să dea roade și actul normativ să devină lege, fără a fi dezbătut în parlament, susține Mihăilescu. Comisia economică a Senatului se va grăbi să formuleze un punct de vedere, pornind nu doar de la textul reglementării, ci și de la propunerile sindicatelor și ale agenților economici, declară demnitarul social-democrat.
Ieri, Ministerul Transporturilor ar fi trebuit să-i prezinte comisiei senatoriale o propunere care să includă punctul de vedere al sindicatelor și patronatului portuar. În urma acțiunii de protest organizate de Federația Națională a Sindicatelor Portuare la București, doi secretarii de stat se angajaseră în fața senatorilor și a liderilor sindicali să redeschidă dialogul social și să pregătească un proiect agreat de toată lumea, în decurs de două săptămâni.
Răgazul a expirat și s-a mai acordat altul de șapte zile. Dar de pomană, căci la noul termen, la comisie nu a venit nici un emisar sau vreun material de la minister.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!