Litoralul și Delta Dunării, promovate în Germania, Austria și Elveția

184
Turoperatorul ITS Reisen inten-ționează să extindă, în anul 2013, promovarea pentru România printr-o broșură dedicată țării noastre distribuită în Germania, Austria și Elveția. Broșura va prezenta destinații și produse turistice specifice României, care o diferențiază pe piața internațională de turism.


Printre principalele forme de turism care vor apărea în broșura dedicată României se numără și Delta Dunării sau circuitele culturale. Catalogul, care urmează să fie produs în această toamnă, va fi distribuit anul viitor de circa 2.500 de agenții care vând produsele ITS în Germania, Austria și Elveția.

"Promovarea României într-un catalog propriu urmărește evidențierea acelor experiențe turistice cunoscute în termeni de specialitate ca «unique selling points» - cele care diferențiază oferta națională pe piața internațională de turism, care pot determina un turist să aleagă pentru vacanțele lor destinații românești în locul altora", spun reprezentanții Ministerului Turismului.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.9461 secunde