Lufthansa vânează corporatiștii din avion că să le furnizeze oferte personalizate
130
Articole de la același autor
"Prima casă" sau credit imobiliar? Avantaje și dezavantaje pentru cei care vor o locuință
06 Februarie 2015
Cum merg vânzările de mașini în parcurile auto din Constanța
17 Februarie 2015
Afaceri cu frișcă și ciocolată. Omul care duce mai departe tradiția dulce a Constanței - "Crizantema"
02 Februarie 2015
Afacere de succes pe pielea constănțencelor
15 Ianuarie 2015
După Logan 10 ani, Dacia pregătește în martie un nou model aniversar
16 Februarie 2015
Cine sunt angajații care au salarii de peste 4.000 lei net pe lună
13 Ianuarie 2015
Grupul german Lufthansa, al treilea cel mai mare transporator aerian de pe piața românească, va folosi la nivel mondial serviciul Altéa Corporate Recognition, dezvoltat de compania Amadeus, pentru a oferi servicii suplimentare pe parcursul călătoriei pasagerilor care zboară în interes de serviciu, potrivit Business Magazin. "Companiile aeriene nu au fost în măsură să personalizeze și să diferențieze în mod eficient ofertele pentru clienții corporativi. Altéa Corporate Recognition este un instrument care permite companiei aeriene să recunoască mai ușor clienții corporativi, chiar din momentul în care aceștia fac o rezervare. Acest lucru permite companiei să furnizeze clienților săi de business oferte personalizate în orice moment al călătoriei, îmbunătățind astfel experiența călătorilor", susțin oficialii Amadeus. Lufthansa va putea oferi servicii și asistență personalizată încă de la primul pas al planificării călătoriei, precum acces special sau parcurgerea mai rapidă a punctelor de securitate din aeroport. "Clienții corporativi reprezintă grupul de clienți de bază pentru companiile aeriene de talie mondială, precum Lufthansa. Amadeus Altéa Corporate Recognition ne permite să creștem valoarea livrată clienților noștri corporativi și oamenilor de afaceri, deopotrivă. Această realizare reprezintă un moment cheie în călătoria noastră spre a livra o experiență mai personalizată și mai diferențiată, permițându-ne să răspundem mai bine nevoilor clienților, să creștem gradul de satisfacție a acestora și să îmbunătățim, în același timp, productivitatea", a declarat Christian Tillmans, vicepreședinte Lufthansa.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 10 Septembrie 2014
Luni, 22 Aprilie 2013
Marţi, 02 Decembrie 2014
Luni, 01 Decembrie 2014
Marţi, 21 Octombrie 2014
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Marţi, 16 Septembrie 2014
Vineri, 05 Septembrie 2014
Sâmbătă, 05 Aprilie 2014
Marţi, 23 Aprilie 2013