MDRT achiziționează servicii de creație și producție pentru promovarea brandului turistic, de 8,6 milioane lei

686
MDRT achiziționează servicii de creație și producție pentru promovarea brandului turistic, de 8,6 milioane lei - romania-1313155887.jpg

Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului achiziționează servicii de creație și producție, pentru realizarea campaniilor de promovare și creștere a gradului de conștientizare asupra brandului turistic național, valoarea totală estimată ridicându-se la 8,6 milioane lei, fără TVA, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional, potrivit unui comunicat al MDRT, citat de Agerpres. 

Compania câștigătoare va concepe și produce: trei clipuri de promovare de câte 30 de secunde; 40 de fotografii cu imagini de o calitate excepțională (casting), 100 de fotografii de calitate pentru publicitate și 200 de fotografii de calitate, tip carte poștală; 6 advertoriale explicative pentru cele 6 produse turistice competitive stabilite în cercetarea de brand; imagini animate de 5 și 10 secunde pentru city-lights și alte tipuri de publicitate activă (6 bucăți), bannere web pentru fiecare din cele 6 produse turistice, layout pentru broșura generală despre România și pentru alte materiale folosite în activitățile de promovare (postere, flyere, outdoor), story boarduri.

Procedura de atribuire este licitația restrânsă. Aceasta se va desfășura în două etape. Prima etapa va fi cea de depunere a candidaturilor și de selectare a candidaților calificați, prin aplicarea criteriilor de selecție prevăzute în documentația de atribuire și detaliate în caietul de sarcini, în care vor fi selectați minim cinci candidați și maxim șapte candidați. În această etapă se va folosi un sistem de punctaj în funcție de experiența echipei și recunoașterea în domeniul publicității.

Primele agenții clasate (minim cinci - maxim șapte) vor fi nominalizate și invitate să prezinte propunerile lor de creație, comisiei MDRT.

Cea de-a doua etapă va fi una de evaluare din punct de vedere tehnico - financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidații selectați în prima etapă. Criteriul de atribuire pentru cea de-a doua etapă este prețul cel mai scăzut.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.7707 secunde