Mii de constructori de nave sud-coreeni vor fi trimiși în concediu fără plată
269
Articole de la același autor
Navigatorii români riscă să fie scoși de pe piața internațională
03 Decembrie 2016
Șantierul Naval Constanța construiește o nouă generație de tancuri de produse petroliere și chimice de 41.000 tdw
09 Decembrie 2016
Fiscul vinde apartamente, terenuri, autoturisme și mașini agricole la preț de chilipir
12 Decembrie 2016
Flota mondială are nevoie de ofițeri. Cum îi ajută UMC pe absolvenți să se îmbarce?
07 Noiembrie 2016
EȘTI MARINAR? Schimbări importante, de la 1 ianuarie
02 Ianuarie 2017
Nava unei firme din Constanța a fost arestată de Ucraina, pe Dunăre
06 Decembrie 2016
Aproximativ 300 de lucrători din serviciile funcționale ale companiei sud-coreene Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) vor intra în concediu fără plată, timp de o lună, în ianuarie 2017. Măsura face parte din eforturile disperate ale conducerii companiei de a reduce cheltuielile, pentru a menține șantierul naval pe linia de plutire. Este primul lot din rândul celor 4.700 de angajați din birourile DSME, care vor intra în concediu fără plată.
DSME are circa 11.200 de lucrători, din care personalul indirect productiv reprezintă 42%. Este prima dintre cele trei mari companii de construcții de nave din Coreea de Sud care recurge la această măsură. Alte două mari șantiere navale, Hyundai Heavy Industries și Samsung Heavy Industries au prevăzute măsuri similare în programele lor de salvare de la faliment.
Constructorii de nave sud-coreeni au serioase probleme financiare începând din 2008, de la declanșarea crizei economice mondiale, care a provocat reducerea dramatică a comenzilor și înăsprirea competiției cu șantierele navale din China.
În prima jumătate a anului 2016, DSME a înregistrat o pierdere netă de circa 980 milioane de dolari, în timp ce datoriile au crescut cu 7.000%.
DSME are circa 11.200 de lucrători, din care personalul indirect productiv reprezintă 42%. Este prima dintre cele trei mari companii de construcții de nave din Coreea de Sud care recurge la această măsură. Alte două mari șantiere navale, Hyundai Heavy Industries și Samsung Heavy Industries au prevăzute măsuri similare în programele lor de salvare de la faliment.
Constructorii de nave sud-coreeni au serioase probleme financiare începând din 2008, de la declanșarea crizei economice mondiale, care a provocat reducerea dramatică a comenzilor și înăsprirea competiției cu șantierele navale din China.
În prima jumătate a anului 2016, DSME a înregistrat o pierdere netă de circa 980 milioane de dolari, în timp ce datoriile au crescut cu 7.000%.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017
Marţi, 03 Ianuarie 2017