Concurs Pensiile facultative, cele mai căutate pe piața asigurărilor de viață

397

Articole de la același autor

Cel mai vândut produs al societăților de asigurări de viață rămâne pensia facultativă, urmată de economiile și investițiile pentru copii și protecția de viață.
4,2% dintre angajatorii din 24 de orașe cu peste 100.000 de locuitori (incluzând Constanța) oferă pensii private facultative propriilor salariați, ca parte a pachetului de beneficii salariale, potrivit unui studiu realizat de Mednet si Media xprimm. Studiul arată că pensiile private facultative sunt deja mai răspândite decât asigurările medicale private, ca beneficii salariale - doar 3,9% dintre angajatorii din orașele mari oferă asigurări medicale private ca beneficiu.
Economiile și investițiile pentru copii sunt alte produse căutate din categoria asigurărilor de viață, prin intermediul căruia poți asigura viitorul financiar al copilului. Copilul poate fi asigurat din prima zi de viață și beneficiază de protecție până la vârsta de 25 de ani. Deținătorul poliței are libertatea de a alege durata contractului, care nu poate fi mai mică de 5 ani. Primele se pot plăti lunar, trimestrial, semestrial sau anual, în funcție de posibilitățile financiare ale deținătorului.
Prin protecția de viață, partenerul, părinții sau copiii asiguratului vor beneficia de o siguranță financiară minimă. În general, acest tip de asigurare preia riscul financiar aferent pierderii vieții sau capacității de muncă a asiguratului ca urmare a unui accident survenit pe durata survenirii contractului. "Acest tip de asigurare este încheiat de persoanele juridice ce au ca obiect de activitate fie construcțiile, fie transportul de mărfuri sau de persoane, în Constanța", a precizat directorul unei agenții, Mariana Roșca.
Mai există și polițele de asigurare de viață pentru creditare, pentru orice împrumut soli-citat de asigurat, care au avantajul de a fi emise într-un timp foarte scurt. "Au mai fost și alte tipuri de asigurări de viață, precum polița Dental Care, pentru asigurarea stoma-tologică privată, însă nu a avut succes și a fost retrasă ulterior de pe piața locală. Oricum, lumea este mai deschisă în pre-zent la acest gen de produse în comparație cu începutul deceniului actual", a încheiat directorul agenției, Mariana Roșca.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.083 secunde