Peste 1.500 de copii și adulți din Medgidia și Roman au primit fructe și legume proaspete
126
Articole de la același autor
Poștașii declanșează acțiunile de protest
06 Mai 2014
Doi tineri marinari au fost escrocați de o firmă de crewing
07 Aprilie 2014
Compania cu cele mai mari salarii din portul Constanța
12 Aprilie 2014
Câtă șpagă trebuie să plătești dacă ai barcă?
22 Aprilie 2014
Luna mai marchează încheierea celui de al doilea an de implementare a proiectului "Creșterea consumului de fructe și legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile", dezvoltat și implementat în România de către PRAIS Corporate Communications sub
sloganul "Mai mult gust, mai multă savoare".
Având ca obiectiv încurajarea consumului de fructe și legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate, proiectul a angrenat, de la lansare și până în prezent, peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane vârstnice și femei însărcinate din orașele Roman și Medgidia. Pe parcursul a peste 490 de sesiuni de gătit, au fost distribuite peste 23,5 tone de fructe și legume proaspete. În cele 24 de luni de implementare, toți participanții la proiect au preparat 33 de rețete împreună cu bucătari pricepuți, care i-au învățat secretele folosirii ingredientelor proaspete în meniul zilnic. Nutriționiștii au oferit constant informații despre calitățile nutritive ale legumelor și fructelor, beneficiile acestora asupra sănătății, precum și modalități de a le integra în alimentația zilnică pentru a avea o dietă echilibrată.
Partenerii proiectului din Medgidia sunt: Primăria Municipiului Medgidia, Asociația Voluntarilor Medgidia, Fundația Holt România, Crucea Roșie Medgidia, Clubul Pensionarilor, Fundația "Porți Deschise", medicul de familie Zaicenco Dorina, Școala Gimnazială "I.L.Caragiale", Școala Gimnazială "M. Sadoveanu", Școala Gimnazială "M. Dragomirescu".
Proiectul "Mai mult gust, mai multă savoare", este o inițiativă a Direcției Generale Sănătate și Consumatori din cadrul Comisiei Europene - DG Sanco. Acesta a fost demarat în iulie 2012 în România, Bulgaria și Slovacia, fiind coordonat la nivel european de către compania Babel Strategy & Communications. PRAIS Corporate Communications a asigurat cu succes managementul și implementarea acestuia în România.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 19 Mai 2014
Joi, 22 Mai 2014
Joi, 29 Mai 2014
Miercuri, 28 Mai 2014
Miercuri, 28 Mai 2014
Miercuri, 28 Mai 2014
Marţi, 27 Mai 2014
Miercuri, 21 Mai 2014
Luni, 19 Mai 2014
Luni, 19 Mai 2014