Concurs Plimbări cu elicopterul și un nou hipodrom pentru turiștii străini
652
Articole de la același autor
Cadastrul primește o infuzie de forță de muncă
19 Ianuarie 2008
DMHI a lansat la apă un nou portcontainer de 4.860 TEU
14 Februarie 2008
Taxa de poluare, desființată pe Internet
29 Ianuarie 2008
Tarifele de tranzitare a canalelor rămân la nivelul din 2007
02 Februarie 2008
Apartamentul de închiriat, mai scump decât camera de hotel
06 Februarie 2008
Garda Financiară a tras pe dreapta transporturile dubioase de mărfuri
09 Februarie 2008
Anul trecut, aproape un milion de români au venit pe litoral, în creștere cu 14,8% față de anul 2006. Problema este că a scăzut considerabil numărul străinilor care au ales litoralul românesc ca destinație de vacanță.
În aceste condiții, hotelierii și oficialii din turism se uită unii la alții și se întreabă "Ce facem ca să avem iar turiști străini?".
Prefectul Dănuț Culețu consideră că trebuie să fim pregătiți din timp și anunță că atât salvamarii, cât și punctele de prim ajutor și jandarmii sunt gata să își înceapă activitatea de la 1 aprilie.
Secretarul de stat din cadrul Ministerului pentru Turism, Lucia Morariu, spune că hotelierii trebuie să se unească și pună accentul de pe dezvoltarea armonioasă a stațiunilor: "E greșit ceea ce se întâmplă acum. Sunt hoteluri de cinci stele înconjurate de câini vagabonzi, gunoaie și gălăgie".
Și hotelierii sunt de acord că administrarea stațiunilor este un dezastru și vor să formeze societăți speciale, care să ia stațiunile în concesiune pentru 49 de ani și să se concentreze numai pe problemele "locale".
Sunt însă și hotelieri care vor mai mult divertisment pe litoral, care să atragă turiștii străini. Printre propunerile făcute la ultima întâlnire cu Lucia Morariu se numără plimbări cu elicopterul din Mamaia până la Vama Veche, un hipodrom în sudul litoralului și mai multe excursii printre vestigiile arheologice din Dobrogea.
În plus, hotelierii propun realizarea unui punct de informare pe Autostrada Soarelui, un fel de avanpost al litoralului, unde turiștii pot afla din timp ce îi așteaptă la malul mării.
Nu în ultimul rând, după cum spun membrii asociației "Litoral", turistul ar trebui să fie mai mult decât un simplu… turist. "Vrem să implementăm un sistem prin care turistul primește un voucher de la agenția unde își face rezervările. Voucherul îi atestă statutul de turist și îl poate folosi pentru a intra în muzee sau la delfinariu, spre exemplu, sau pentru a obține reduceri la diferite evenimente", spune Corina Martin, președintele asociației "Litoral".
În aceste condiții, hotelierii și oficialii din turism se uită unii la alții și se întreabă "Ce facem ca să avem iar turiști străini?".
Prefectul Dănuț Culețu consideră că trebuie să fim pregătiți din timp și anunță că atât salvamarii, cât și punctele de prim ajutor și jandarmii sunt gata să își înceapă activitatea de la 1 aprilie.
Secretarul de stat din cadrul Ministerului pentru Turism, Lucia Morariu, spune că hotelierii trebuie să se unească și pună accentul de pe dezvoltarea armonioasă a stațiunilor: "E greșit ceea ce se întâmplă acum. Sunt hoteluri de cinci stele înconjurate de câini vagabonzi, gunoaie și gălăgie".
Și hotelierii sunt de acord că administrarea stațiunilor este un dezastru și vor să formeze societăți speciale, care să ia stațiunile în concesiune pentru 49 de ani și să se concentreze numai pe problemele "locale".
Sunt însă și hotelieri care vor mai mult divertisment pe litoral, care să atragă turiștii străini. Printre propunerile făcute la ultima întâlnire cu Lucia Morariu se numără plimbări cu elicopterul din Mamaia până la Vama Veche, un hipodrom în sudul litoralului și mai multe excursii printre vestigiile arheologice din Dobrogea.
În plus, hotelierii propun realizarea unui punct de informare pe Autostrada Soarelui, un fel de avanpost al litoralului, unde turiștii pot afla din timp ce îi așteaptă la malul mării.
Nu în ultimul rând, după cum spun membrii asociației "Litoral", turistul ar trebui să fie mai mult decât un simplu… turist. "Vrem să implementăm un sistem prin care turistul primește un voucher de la agenția unde își face rezervările. Voucherul îi atestă statutul de turist și îl poate folosi pentru a intra în muzee sau la delfinariu, spre exemplu, sau pentru a obține reduceri la diferite evenimente", spune Corina Martin, președintele asociației "Litoral".
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!