Profitul industriei navale a Chinei a scăzut cu 54%
101
Articole de la același autor
Doi tineri întreprinzători din Constanța fabrică șervețele umede pentru Europa și Africa
15 Iulie 2013
Noua structură a Finanțelor Publice în regiunea de Sud-Est
05 August 2013
Constanța, prima înfrângere în fața regionalizării
25 Iulie 2013
GARDA FINANCIARĂ și VAMA vor fi DESFIINȚATE!
10 Iunie 2013
Constanța e în pericol să ajungă anexa "regiunii Galați"
18 Iulie 2013
Industria navală mondială nu reușește să-și revină după patru ani și jumătate de criză. Asociația Națională a Constructorilor de Nave din China a anunțat că profiturile a 80 de mari producători au totalizat 580 milioane de dolari în prima jumătate a anului 2013, fiind cu 54% mai mici decât în primul semestru al anului precedent.
În intervalul respectiv au fost finalizate nave cu o capacitate totală de 20,6 milioane tdw pentru clienți străini și din China, în scădere cu 36% față de perioada de referință.
Pe de altă parte, șantierele navale chineze au obținut comenzi noi în valoare de 22,9 milioane TDW, în creștere cu 113% față de prima jumătate a anului 2012.
Potrivit consultanților de la Clarkson Research Studies, capacitatea de producție a Chinei reprezintă 39,1% din industria navală mondială. Comenzile noi ale șantierelor chineze acoperă 44,2% din cele lansate pe piața mondială, iar contractelor existente, 43,1% din total.
Șantierele chinezești se confruntă cu problemele generate de cererea scăzută din partea armatorilor: prețul mic al navelor, insuficiența lichidităților și întârzierea plăților.
În intervalul respectiv au fost finalizate nave cu o capacitate totală de 20,6 milioane tdw pentru clienți străini și din China, în scădere cu 36% față de perioada de referință.
Pe de altă parte, șantierele navale chineze au obținut comenzi noi în valoare de 22,9 milioane TDW, în creștere cu 113% față de prima jumătate a anului 2012.
Potrivit consultanților de la Clarkson Research Studies, capacitatea de producție a Chinei reprezintă 39,1% din industria navală mondială. Comenzile noi ale șantierelor chineze acoperă 44,2% din cele lansate pe piața mondială, iar contractelor existente, 43,1% din total.
Șantierele chinezești se confruntă cu problemele generate de cererea scăzută din partea armatorilor: prețul mic al navelor, insuficiența lichidităților și întârzierea plăților.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Luni, 05 August 2013
Luni, 05 August 2013
Luni, 05 August 2013
Luni, 05 August 2013
Luni, 05 August 2013
Sâmbătă, 03 August 2013
Sâmbătă, 03 August 2013
Sâmbătă, 03 August 2013
Sâmbătă, 03 August 2013
Sâmbătă, 03 August 2013