Registrul de evidență fiscală pentru persoanele fizice

164
Registrul de evidență fiscală pentru persoanele fizice - registruldeevidentafiscalapentru-1517575041.jpg

Articole de la același autor

Persoanele fizice care au obligația întocmirii registrului de evidență fiscală trebuie să înscrie informațiile ce stau la baza determinării venitului net anual/pierderii nete anuale cuprinse în Declarația privind venitul realizat din România și să înregistreze venitului brut anual în funcție de natura activității, pe fiecare sursă din cadrul fiecărei categorii de venit. 


ANAF precizează că registrul se completează anual cu totalul veniturilor și totalul cheltuielilor efectuate în scopul realizării acestora, în anul curent, pentru întreaga perioadă de activitate desfășurată în anul fiscal precedent, până la data depunerii Declarației privind venitul realizat din România, dar nu mai târziu de termenul de depunere stabilit de lege, respectiv 25 mai.


Registrul de evidență fiscală se întocmește în formă scrisă sau electronică, respectând modelul și conținutul precizat în Anexa 1 a Ordinului nr. 3.254 din 19 decembrie 2017 privind Registrul de evidență fiscală pentru persoanele fizice, se păstrează la domiciliul fiscal al contribuabilului/sediul asocierii și se completează într-un singur exemplar. Acesta nu se eliberează în formă tipizată similar registrului de evidență fiscală folosit de agenții economici.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.5805 secunde