Show-room Caparol la Constanța

1436
Compania Daw Bența România a inaugurat, la sfârșitul săptămânii trecute, reprezentanța Caparol pentru zona de sud-est a României, situată în Constanța. Potrivit reprezentanților Daw Bența România, deschiderea reprezentanței reprezintă un nou pas în dezvoltarea companiei și a fost determinată de necesitatea întăririi prezenței pe piața locală, în contextul creșterii susținute a pieței materialelor de finisaj în zonă.
"Noua reprezentanță a companiei își propune să fie un real suport pentru promovarea produselor din gama Caparol pe piața zonală. Dorim să venim în sprijinul tuturor partenerilor și utilizatorilor materialelor de finisaj Caparol, prin realizarea unei prezentări cât mai profesionale și complete pentru toate soluțiile de finisaj propuse", a declarat Remus Bența, directorul general al Daw Bența Ro-mânia.
Compania a înregistrat în anul 2006 o cifră de afaceri de 15,5 milioane euro, în creștere cu aproximativ 70% față de anul precedent. Pentru 2007, managementul are în vedere o creștere semnificativă, datorată investițiilor realizate pe platforma de producție, în structura logistică și în dezvoltarea rețelei de parteneri din țară.

Compania Daw Bența România a inaugurat, la sfârșitul săptămânii trecute, reprezentanța Caparol pentru zona de sud-est a României, situată în Constanța. Potrivit reprezentanților Daw Bența România, deschiderea reprezentanței reprezintă un nou pas în dezvoltarea companiei și a fost determinată de necesitatea întăririi prezenței pe piața locală, în contextul creșterii susținute a pieței materialelor de finisaj în zonă.
"Noua reprezentanță a companiei își propune să fie un real suport pentru promovarea produselor din gama Caparol pe piața zonală. Dorim să venim în sprijinul tuturor partenerilor și utilizatorilor materialelor de finisaj Caparol, prin realizarea unei prezentări cât mai profesionale și complete pentru toate soluțiile de finisaj propuse", a declarat Remus Bența, directorul general al Daw Bența Ro-mânia.
Compania a înregistrat în anul 2006 o cifră de afaceri de 15,5 milioane euro, în creștere cu aproximativ 70% față de anul precedent. Pentru 2007, managementul are în vedere o creștere semnificativă, datorată investițiilor realizate pe platforma de producție, în structura logistică și în dezvoltarea rețelei de parteneri din țară.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.3404 secunde