Sistemul Start/Stop intră pe piața auto din Constanța

1161
6
Sistemul Start/Stop intră pe piața auto din Constanța - img9709-1346774917.jpg
Grupul de firme "Comat Constanța" a găzduit ieri un eveniment de mare interes pentru automobiliști: prezentarea bateriei ROMBAT realizată cu tehnologie Start/Stop. La reuniune au participat reprezentanții mai multor unități service. Prezentarea a fost realizată de Petre Meșter, șeful biroului tehnic-garanții din cadrul companiei "ROMBAT", Bistrița. Tehnologia Start/Stop face ca motorul să se oprească la fiecare oprire a vehiculului și să pornească automat, când se apasă pedala de ambreiaj. Consumul de combustibil se reduce cu până la 10% și, în aceeași măsură, se diminuează poluarea. Pe de altă parte, sistemul nu forțează niciun alt element al mașinii, limitând posibilitatea de uzare a pieselor provocată de oprirea clasică a motorului la semafor. Inima sistemului Start/Stop este bateria EFB. Comparativ cu acumulatorii convenționali, aceasta are caracteristici mai bune, funcționare optimă în stare de încărcare parțială, capacitate crescută de încărcare-descărcare și un ciclu de viață extins. Conform prognozelor, se estimează că începând de anul viitor una din două mașini noi ieșite pe piață va fi echipată cu sistemul Start/Stop, iar până în 2015, cota de piață a acestor mașini va ajunge la 70%."ROMBAT" SA va fabrica gama bateriilor EFB destinate vehiculelor micro-hibrid, începând din decembrie 2012, când se va pune în funcțiune noua capacitate de producție. De altfel, "ROMBAT" SA și-a anunțat participarea la Târgul de echipamente auto "Automechanika Frankfurt 2012", din perioada 11 - 16 septembrie. În centrul atenției, la standul ROMBAT va fi noua gamă EFB destinată vehiculelor micro-hibrid. De asemenea, producătorul român va prezenta bateriile cu tehnologii AGM (absorbed glas mat) și VRLA (valve-regulated lead acid battery). Gheorghe Ciurea, președintele grupului de firme "Comat Constanța", a promis că va organiza și alte întâlniri cu tehnologiile viitorului, din domeniul auto și al materialelor de construcții.

Comentează știrea

parerea mea
5 septembrie 2012
Nu tot ce-i nou e si bun

1.Categoric demarorul se va uza mult mai repede si costul material-manopera te va umple de bucurii. 2.Foarte probabil beteria va uza mai rapid. 3. Sigur ramasul in pana la stopuri va fi frecvent, ceea ce va afecta mult circulatia.

Ioan
5 septembrie 2012
Tot ce-i nou ne depaseste

Daaaaa, sute de ingineri de la cele mai mari firme constructoare dew masini din lume sigur nu s-au gandit la asta.

VjkwkoYqftga
30 martie 2014
BCnMysAt

b1G9z9 vaxjejskvpzo, [url=http://noefhdoxuect.com/]noefhdoxuect[/url], [link=http://bymbdjtcozmo.com/]bymbdjtcozmo[/link], http://qecrjavjecgf.com/

LyQhBbZUUraoKyVF
19 septembrie 2014
CWQcNgcy

PC9Tug rbrotrnfdncm, [url=http://rlbiwicckdtq.com/]rlbiwicckdtq[/url], [link=http://vochzubcwcub.com/]vochzubcwcub[/link], http://qbwaiskcjpom.com/

GobdChrQc
29 septembrie 2014
QtIxTnYCmcc

ohomb7 hytdrcpinmsd, [url=http://upypshjrqwfu.com/]upypshjrqwfu[/url], [link=http://rtatlxpcqrjf.com/]rtatlxpcqrjf[/link], http://lqqfbzbkpexx.com/

BbGiNhAvxlWStYlNc
25 ianuarie 2017
AoPsvxNZRTLGhGa

k7jN0s awmshggmyzpc, [url=http://rvicslfjgdtz.com/]rvicslfjgdtz[/url], [link=http://vcpwpalndukz.com/]vcpwpalndukz[/link], http://kbzrkvoicaur.com/

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3395 secunde