Stațiunea Mamaia, destinația internă cea mai vândută
118
Articole de la același autor
Jojo l-a adus pe Adam la Salonul Auto Maritimo
20 Iulie 2013
Sevda, povestea unei afaceri de succes cu bijuterii
25 Iunie 2013
Unde găsim CELE MAI IEFTINE garsoniere din CONSTANȚA
16 Iulie 2013
Conform rezultatelor unui sondaj realizat de TravelTech News în rândul companiilor de turism din România, destinația internă cea mai vândută rămâne, în continuare, stațiunea Mamaia.
"Litoralul românesc în general s-a vândut vara aceasta în proporție de 80,3%, în timp ce zonele montane au atras mai puțin public în agențiile de turism, înregistrând doar 11% din vânzări. Mamaia se menține în topul aprecierilor, obținând 52% din preferințele agenților care vând vacanțe în țară", se arată într-un comunicat.
Turismul extern și-a schimbat trendul clasic al all-inclusive-ului, aducând Grecia în fruntea clasamentului aprecierilor, cu 54%. Pe locurile doi și trei, la foarte mică distanță una de cealaltă, se află Bulgaria și Turcia, cu 31%, respectiv 27,4%.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 21 August 2013
Marţi, 20 August 2013
Marţi, 20 August 2013
Luni, 12 August 2013
Sâmbătă, 10 August 2013
Sâmbătă, 10 August 2013
Vineri, 26 Iulie 2013
Vineri, 26 Iulie 2013
Joi, 25 Iulie 2013