Stațiunea Mamaia, destinația internă cea mai vândută

118
Stațiunea Mamaia, destinația internă cea mai vândută - mamaiazonacazino691349275134-1377076643.jpg

Articole de la același autor

Conform rezultatelor unui sondaj realizat de TravelTech News în rândul companiilor de turism din România, destinația internă cea mai vândută rămâne, în continuare, stațiunea Mamaia.




"Litoralul românesc în general s-a vândut vara aceasta în proporție de 80,3%, în timp ce zonele montane au atras mai puțin public în agențiile de turism, înregistrând doar 11% din vânzări. Mamaia se menține în topul aprecierilor, obținând 52% din preferințele agenților care vând vacanțe în țară", se arată într-un comunicat.


Turismul extern și-a schimbat trendul clasic al all-inclusive-ului, aducând Grecia în fruntea clasamentului aprecierilor, cu 54%. Pe locurile doi și trei, la foarte mică distanță una de cealaltă, se află Bulgaria și Turcia, cu 31%, respectiv 27,4%. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6869 secunde