Topul primelor 15 flote de portcontainere ale lumii
438
Articole de la același autor
Investiții de peste 100 de milioane de euro, din Portul Constanța, sunt blocate prin contestații
02 Aprilie 2010
Cât de mare este șpaga la porțile României?
22 Martie 2010
Carambol cu trei nave, în Portul Constanța
10 Martie 2010
ASX Alphaliner a întocmit topul primelor 100 de flote de portcontai-nere ale lumii, care cuprind peste 6.000 de nave în exploatare. Flota globală are o capacitate totală de 13.516.566 TEU și 180.433.566 tdw.
Pe primele 15 locuri se situează următoarele companii:
1. AP Moller-Maersk (cu o cotă de piață de 15%; 540 nave cu capacitatea de 2.028.836 TEU);
2. Mediterranean Shipping Co (cotă 11,2%; 406 nave; 1.508.637 TEU);
3. CMA CGM (cotă 7,6%; 366 nave; 1.033.486 TEU);
4. Evergreen Line (cotă 4,4%; 162 nave; .594.154 TEU);
5. APL (cotă 4%; 138 nave; 543.293 TEU);
6. Hapag-Lloyd (cotă 3,5%; 119 nave; 472.804 TEU);
7. COSCON (cotă 3,5%; 145 nave; 469.491 TEU);
8. CSCL (cotă 3,4%; 140 nave; 460.717 TEU);
9. NYK (cotă 3%; 108 nave; 410.185 TEU);
10. Hanjin Shipping (cotă 3%; 92 nave; 409.363 TEU);
11. MOL (cotă 2,5%; 91 nave; 341.164 TEU);
12. K-Line (cotă 2,4%; 90 nave; 330.771 TEU);
13. OOCL (cotă 2,4%; 71 nave; 328.807 TEU);
14. Hamburg Süd (cotă 2,4%; 105 nave; 318.461 TEU);
15. Yang Ming Line (cotă 2,4%; 76 nave; 318.008 TEU).
Pe primele 15 locuri se situează următoarele companii:
1. AP Moller-Maersk (cu o cotă de piață de 15%; 540 nave cu capacitatea de 2.028.836 TEU);
2. Mediterranean Shipping Co (cotă 11,2%; 406 nave; 1.508.637 TEU);
3. CMA CGM (cotă 7,6%; 366 nave; 1.033.486 TEU);
4. Evergreen Line (cotă 4,4%; 162 nave; .594.154 TEU);
5. APL (cotă 4%; 138 nave; 543.293 TEU);
6. Hapag-Lloyd (cotă 3,5%; 119 nave; 472.804 TEU);
7. COSCON (cotă 3,5%; 145 nave; 469.491 TEU);
8. CSCL (cotă 3,4%; 140 nave; 460.717 TEU);
9. NYK (cotă 3%; 108 nave; 410.185 TEU);
10. Hanjin Shipping (cotă 3%; 92 nave; 409.363 TEU);
11. MOL (cotă 2,5%; 91 nave; 341.164 TEU);
12. K-Line (cotă 2,4%; 90 nave; 330.771 TEU);
13. OOCL (cotă 2,4%; 71 nave; 328.807 TEU);
14. Hamburg Süd (cotă 2,4%; 105 nave; 318.461 TEU);
15. Yang Ming Line (cotă 2,4%; 76 nave; 318.008 TEU).
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 05 Mai 2010
Miercuri, 05 Mai 2010
Miercuri, 05 Mai 2010
Marţi, 04 Mai 2010