Accidentul aviatic de la Stăncuța. S-a început urmărirea penală
Articole recomandate
Procurorii Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Galați au început urmărirea penală pentru vătămare corporală din culpă și nerespectarea îndatoririlor personalului aviatic, conform art. 196 Cod penal și art. 98 Codul aerian al României, în legătură cu accidentul aviatic petrecut sâmbătă în localitatea brăileană Stăncuța, în care au fost implicate două persoane, una fiind decedată.
Potrivit procurorului general adjunct Virgil Luparu, mecanicul de bord, care se află internat la Spitalul Județean din Brăila, a fost audiat, acesta povestind că, în timp ce se afla în aer, avionul a intrat într-un viraj necontrolat din cauza vântului, care a condus la prăbușirea aeronavei.
"Persoana vătămată, supraviețuitorul, a relatat că în timp ce se aflau în aer avionul a intrat într-un viraj necontrolat din cauza vântului care, ulterior, a condus la prăbușirea aeronavei", a precizat, duminică, Virgil Luparu.
Procurorul a adăugat că, din ce i s-a comunicat verbal, raportul medico-legal referitor la victima accidentului arată că, după prăbușirea avionului, pilotul avea politraumatisme provocate de fracturile suferite în urma prăbușirii avionului. Urmează ca în funcție de raportul medico-legal amănunțit, care va fi trimis Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Galați, să se stabilească toate circumstanțele decesului.
Totodată, Virgil Luparu nu a putut încă să se pronunțe cu privire la ipoteza legată de posibila blocare a manșei avionului, spunând că prăbușirea a condus la distrugerea acesteia.
Totuși, epava avionului prăbușit a fost ridicată, duminică, de la Brăila de specialiștii Centrului de Investigații și Analiză pentru Siguranța Aviației Civile (CIASAC), care vor stabili, la București, dacă prăbușirea avionului s-a produs dintr-o eroare umană sau dintr-o defecțiune tehnică a avionului, scrie Agerpres.
"Persoana vătămată, supraviețuitorul, a relatat că în timp ce se aflau în aer avionul a intrat într-un viraj necontrolat din cauza vântului care, ulterior, a condus la prăbușirea aeronavei", a precizat, duminică, Virgil Luparu.
Procurorul a adăugat că, din ce i s-a comunicat verbal, raportul medico-legal referitor la victima accidentului arată că, după prăbușirea avionului, pilotul avea politraumatisme provocate de fracturile suferite în urma prăbușirii avionului. Urmează ca în funcție de raportul medico-legal amănunțit, care va fi trimis Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Galați, să se stabilească toate circumstanțele decesului.
Totodată, Virgil Luparu nu a putut încă să se pronunțe cu privire la ipoteza legată de posibila blocare a manșei avionului, spunând că prăbușirea a condus la distrugerea acesteia.
Totuși, epava avionului prăbușit a fost ridicată, duminică, de la Brăila de specialiștii Centrului de Investigații și Analiză pentru Siguranța Aviației Civile (CIASAC), care vor stabili, la București, dacă prăbușirea avionului s-a produs dintr-o eroare umană sau dintr-o defecțiune tehnică a avionului, scrie Agerpres.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 01 Iulie 2015
Luni, 29 Iunie 2015
Prăbușirea Germanwings. Noi detalii scoase la iveală în raportul despre catastrofa aviatică din Alpi
Miercuri, 06 Mai 2015
Duminică, 03 Mai 2015
Miercuri, 29 Aprilie 2015
Luni, 27 Aprilie 2015
Miercuri, 15 Aprilie 2015
Luni, 06 Aprilie 2015
Duminică, 05 Aprilie 2015
Sâmbătă, 04 Aprilie 2015